we luger

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
beste airsofters heeft er iemand een we luger? En kan iemand mij hier iets over vertellen? Ik wil er misschien ook een gaan aanschaffen maar het schijnt dat hij snel stuk gaat? Is dit bij iedereen of alleen bijvoorbeeld bij de eersten modellen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groet Hessel:cool::)

Ik wilde zeggen, hij is niet heel betrouwbaar en gaat snel kapot, maar daar was je al achter. Volgens mij is er nog een ander merk die de luger maakt, die was volgens mij iets beter. Het blijft een cool ding zeker als hij ook juist werkt qua terugslag en laden van de kogels.

Je hebt een NBB Umarex Luger en een KWC Luger, beide op CO2. Ik heb de KWC Luger en werkt wel geinig, niet heel accuraat maar wel leuk om mee te schieten

Je hebt een NBB Umarex Luger en een KWC Luger, beide op CO2. Ik heb de KWC Luger en werkt wel geinig, niet heel accuraat maar wel leuk om mee te schieten
Mag je deze ook op een skirm mee of schiet die ook te hard?

Ik had hem gehaald op gunfire en daar stond ~360 fps, maar toen ik hem zelf door de chrone haalde zat hij rond de 370, maar als je een half magazijn schiet zit je al onder de 360.