WE P08 GBB Magazine lekkage

artist deidara

Active Member
6 dec 2017
39
10
Trophies
6
beste,

zal vast al topic voor zijn (1 die erop lijkt dan http://airsoftclubnederland.nl/community/threads/p08-vering.3562/)
maar heb weer mijn P08 uit de kast gehaald en gelijk weer koppijn. alle magazijnen lekken en sissen zodra je deze in de replica doet.

het is niet de valve or de injectie. het zit onderaan bij de veer (net boven de ronde uitstekende dingen)
z546d7lp9u.jpg

lijkt wel of dit niet sluit. heb al meerdere dingen geprobeerd. ingevet, silicone.. terug naar winkel en daar ter plekke nieuwe geprobeerd met zelfde euvel (toen)

hebben jullie dit ook? en zo ja is er een oplossing behalve als mooi uitziende presse papier?

bedankt
 
Van wat ik hier en daar gelezen heb is dat een bekend probleem. Ik lees ook nergens over een oplossing tegen het lekken behalve dat ze een "drummagazijn" gebruiken...

Blijf het een leuke replica vinden, hoop deze ook ooit nog eens aan mijn collectie toe te voegen (moet ik wel tegen een koopje aanlopen, wetende dat de meeste magazijnen lek zullen zijn).
 
dat dacht ik dus ook ja. kan hem nog ruilen voor de Co2 versie van KWC (1.2-1.25J) maar zal denk net boven de fps range komen.

toch wel leuk om deze mee te nemen op een reenactment, en dan moeten werken. (zelfde prob met 98k mags en de pouch)

thanks voor de reply, blijkt dus dat dit een probleem is. zal kijken of ik een drum mag kan vinden.

*edit* drum helpt schijnbaar wel maar is te lomp en gewoon bok lelijk voor mee te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Tegen het lekken van de mags is weinig te doen denk ik. Mijn valves lekken altijd als ik ze niet opsla met gas erin.
Je kan de pin aan de onderkant eruit halen en dan komt de hele onderkant eruit. Je kan de rubber ring daar nog insmeren of teflon tape erop doen. Hopelijk helpt dat.
Maar over het algemeen is de WE luger niet zo'n beste replica.
 
Ik heb op internet gezien dat er veel mensen er Gasket maker onderin spuiten. Zelf geen ervaring mee, maar het lijkt te werken. Dat spul is een soort pur volgensmij die niet hard word ofzo. Waardoor je het nog los kan maken, maar het wel blijft zitten. Nogmaals zelf geen ervaring mee, maar op internet lijkt het te werken :p En als je magazijnen zo lekken, heb je toch niks te verliezen lijkt mij..