(Web) Airsoftshop.cz (AA& Gear)

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
Zeer uitgebreid assortiment, goede service en snelle levering.

De prijzen zijn laag. Wel aan denken de extra verzekeringsoptie uit te schakelen bij het bestellen en de prijzen zijn in CZK dus zelf omrekenen.


 
 
Heb jij hier zelf al eens besteld? Want als ik naar deze AA kijk:
http://airsoftshop.cz/product_info.php/cPath/404_414/products_id/6600

De AA kost omgerekend 250 euro. En hier in de omgeving kost dezelfde AA 450 euro. Het nare van deze site is dat een groot deel nog in het tjechies is, want mij doet twijfelen aan de site. Zijn er meer mensen die ooit bij deze site hebben besteld?
 
@GrasmatNee ik heb dit van het oude forum af geplukt, dit is niet mijn review.Het waren alleen zoveel reviews die ik moest kopiëren dat ik ben vergeten om de originele auteur erbij te vermelden.
 
Sterker nog; ik ben in de winkel geweest!
Net toen ik mijn NABV pas binnen had ging ik op vakantie naar Tsjechie en ik vond op internet deze winkel. Toen heb ik besloten vanwege de goede prijzen daar mijn spullen te halen en ik ben uiteindelijk vertrokken met een
 
G36C, een Glock19 met holster, een Bdu, een paar schoenen, een masker en een aantal extra accessoires. Geweldige winkel met goeie service!
 
Heb daar ook een replica gehaald, prima webshop en goede service. Ze reageren snel via mail.