(Web) Shootercbgear (AA & Gear)

BigM

New Member
30 jun 2014
3
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hoi,</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Zojuist heb ik het volgende besteld via:</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.shootercbgear.com
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>FE piston Head full set for TM Glock Series<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>IP Loading Nozzle Spring For Marui Glock 17

Als ik meer informatie heb over mijn bestelling laat ik weten of het klopt e.d. Momenteel zijn ze met vakantie (netjes een melding) maar verder heb ik geen idee of de prijzen van de AA's e.d. hoger zijn dan gemiddeld. Het is weer even terug dat ik een AA dan wel SA heb aangeschaft. 
 
Even een update.
Vandaag (heden ochtend) heb ik een e-mail van PayPal ontvangen dat mijn betaling was verwerkt (duurde even maar dan heb je ook wat)Ik kreeg na de melding van PayPal een melding dat mijn betaling was verwerkt in de webshop. Nog net geen 4 uur later ontving ik een e-mail met daarin een track-and-trace nummer. Ondanks dat zij dus "op vakantie" zijn, leveren ze dus toch nog uit.
Het is nu even geduld hebben, dit omdat ik de normale post heb geselecteerd. Volgens de website duurt dat 7 a 20 dagen. Het ligt denk ik net aan de afstand en/of de postduif die ze gebruiken.
anyway, tot op heden nog allemaal netjes.
 
Via de track-and-trace zag ik dat vandaag de spullen in Nederland zouden moeten zijn aangekomen.

We wachten nog even geduldig :)
 
Ik heb vandaag mijn pakketjr ontvangen. Pakketje was een groot woord; maar alles netjes geleverd.

1 ding viel mij wel op. Mijn telefoonnummer op het pakketje was vreemd.. 31612345678
Dat is hem toch echt niet :') maar verder top
 
Dus alles wat je besteld had zat er in en was in goede staat?

Heb je het nummer al gebeld? ;)
 
Ik heb al 2 keer bij Shootercbgear besteld (jpc vest van Modi en een Emerson G3 outfit multicam). Wel met verzendkosten, maar netjes binnen 7 dagen thuis.