Webshop + G&G CM16 SRXL

Naiul188

New Member
4 nov 2015
4
0
Trophies
1
Beste mensen,

Een vraag..... Heeft iemand ervaring met het bestellen en service bij webshop "acsshop.nl"?

En mensen die ervaring hebben met G&G en dan specifiek het model de CM16 SRXL?

Groet,

Hans
 
Joooowww,

Heb ik, ik heb drie bestellingen gedaan bij airsoftcombatsupport, acs.

Mijn replica de g&g wildhog 12 inch,
Accu
Gezichtsmasker.
Snelle levering, snelle communicatie per mail en telefoon.
Mijn masker had een soort van wasmiddel geur, deze mocht ik omruilen en kreeg een voucher van 10 procent korting aangeboden voor het ongemak. Uiteindelijk niet omgeruild en de voucher niet aangenomen omdat de geur verdween. Goede klanten service vindt ik.

IK BEN TEVREDEN OVER ZE, en over de replica☺☺☺

Ik heb gekeken als eerste keus naar de sxrl, mooi ding, is niet geheel van metaal, kunststof reciever toch?
 
Ik heb zelf wat mailcontact gehad met deze webshop, met wat vragen over de CM16 SRL. Dus niet de XL versie.

Mijn vragen werden snel beantwoord. Binnen een uur had ik een mailtje terug met een degelijk antwoord waar ik iets mee kon. Op afspraak is eventueel zelf ophalen ook mogelijk, iets wat ik persoonlijk een fijne service vindt. Dit gaat echter natuurlijk wel in overleg.

Verder dan dit ben ik nog niet gekomen, maar tot dus ver is de communicatie in ieder geval prima en adequaat.

Verder raad ik je aan om een te kijken op Youtube voor reviews over de G&G CM16 SR(X)L; het is een daar een veel besproken onderwerp en het bood mij een hoop aanvullende informatie. :)