(webshop) Safarasoftair.com (AA+Gear)

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
Safarasoftair.com is een webshop (volgens mij hebben ze ook een winkel in San Marino maar dat weet ik niet zeker) in San Marino.
San Marino is dan wel geen lid van de EU maar ze hanteren wel dezelfde regels als in de EU dus er is gewoon vrije handel.
Ik heb daar mijn 1e AA besteld namelijk de Bolt B4 SOPMOD.
19/03/14 besteld
20/03/14 bestelling verwerkt
21/03/14 bestelling verschepen
25/03/14 bestelling in mijn handen
Qua communicatie kan ik vrij weinig over zeggen. Heb ze niet gemaild of wat dan ook want ik wist dat de FPS in San Marino max 320 is dus dat was geen probleem.
Er staan zat replica’s en gear op de site dus keuzes zat.
De informatie die bij de replica of gear staat is bar weinig tot nihil helaas.
Als je dus een AA of gear hebt gevonden dan moet je het helaas googlen voor meer info.
Het pakketje zat heel goed in elkaar, de AA doos zat in een ander doos wat echt net in elkaar paste, ik was langer bezig om de AA doos uit de doos te halen dan het kwijlen over de AA zelf.
Er zat een dikke bruine tape om de hele buitenste doos heen (En zelfs dat eraf halen is een mega klus maar dat betekent wel dat het goed verpakt is)
Helaas is de verzending niet gratis namelijk;
Zone 1
Austria (AUT), Germany (DEU), Belgium (BEL), France (FRA), Netherlands (NLD), United Kingdom (GBR), Denmark (DNK), Norway (NOR)
Kg Euro
4 25
8 28
12 31
16 33
20 35
24 38
40 45
50 49
60 59
Dus als je hier iets wilt bestellen, zeker doen.
Ze hebben echt een snelle levering.
Alleen jammer van de verzendingkosten maar als je met meerdere mensen hier wat besteld dan valt het wel mee.
Pluspunten
Verdomd snelle levering.
Veel keus aan replica’s en gear.
Vrij overzichtelijke website.
Ze krijgen steeds meer nieuwe spullen erbij dus ik check de site eigenlijk wel iedere dag voor iets leuks.
Prijzen van de replica’s vallen opzich wel mee
Minpunten
Weinig tot nihil informatie over de replica’s of gear.
De verzendkosten.
Website: <a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.safarasoftair.com/">http://www.safarasoftair.com</a>
 
Even een updateje op de post hierboven.

Afgelopen zondag bij Safara Softair mijn Tokyo Marui AUG High Cycle Tan hier besteld omdat een Nederlandse shop waar ik hem 8 weken geleden besteld had een zwarte binnen had gekregen en omdat ik niet weer een maand wilde wachten heb ik die geannuleerd en hier besteld.

Zoals gezegd, afgelopen zondag (5-6) besteld en ik had hem gistermiddag (9-6) binnen. Mooie snelle levering dus. De replica was ook goed verpakt. Ik had er nog een paar kleine dingen bij besteld (flash hider, radio pouch en BB's). Deze waren in de doos van de AUG gedaan. De doos van de AUG was weer verpakt in een dikke kartonnen doos welke helemaal dichtgetaped was.

De AUG werd geleverd met een oranje flash hider welke met iets lijm vast zat aan de replica. Deze was redelijk snel te verwijderen en er was een zwarte versie aanwezig in de doos.

Qua euro's kan het verschil tov Nederland redelijk oplopen. De AUG kost in Nederland al snel €380,- kosten, Safara biedt hem aan voor €299,-
Een ander voorbeeld, de Ares HoneyBadger, ipv 329 in Nederland, 198 bij Safara.
De verzendkosten zijn er nog steeds. Maar ook met deze verzendkosten zijn de prijzen nog interessant.

Een klein minpuntje is dat de productomschrijvingen nog steeds erg summier zijn. Daarnaast had ik ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze een scan van mijn NABV-pas op de doos wilden plakken. Dit is niet gebeurd. Desondanks geen problemen bij de douane.

Over het algemeen ben ik tevreden en ik sluit ook niet uit dat ik hier weer eens een order plaats. Maar als je alleen een paar pouches en BB's wilt bestellen dan ben je toch goedkoper uit bij bijv. Gunfire ivm de verzendkosten.