Weekend Skirm's

tifo007

Member
16 okt 2018
19
2
Trophies
3
Hoi mede airsofters!

Ik heb een vraag over de weekendskirms worden deze nog georganiseerd? zelf kan ik ze niet zo snel vinden op andere forum's. Komt dit vanwege de situatie waar we nu in leven met Corona dat de weekendskirms niet zo actief zijn?


Met vriendelijke groeten,
Tim
 
Bedoel je weekend skirms als in MILSIM?

Er zijn volgens mij nog steeds een aantal velden welke deze organiseren, al is dit nooit extreem groot geweest in Nederland. Naar wat ik weet zijn onze buurlanden daar veel groter in. Om een voorbeeld te noemen weet ik dat er in Engeland best vaak MILSIMS worden gehouden wat over meerdere dagen verspreidt wordt. Maar in Nederland zou je toch echt wel iets moeten kunnen vinden.

Met een simpele zoekopdracht kom je ook gewoon bij Nederlandse velden uit, waaronder Bunker Hill. Aankomend evenement is Operation Forged waar je tickets kan krijgen voor zaterdag, zondag of voor het gehele weekend!
 
  • Leuk
Waarderingen: tifo007
Bedoel je weekend skirms als in MILSIM?

Er zijn volgens mij nog steeds een aantal velden welke deze organiseren, al is dit nooit extreem groot geweest in Nederland. Naar wat ik weet zijn onze buurlanden daar veel groter in. Om een voorbeeld te noemen weet ik dat er in Engeland best vaak MILSIMS worden gehouden wat over meerdere dagen verspreidt wordt. Maar in Nederland zou je toch echt wel iets moeten kunnen vinden.

Met een simpele zoekopdracht kom je ook gewoon bij Nederlandse velden uit, waaronder Bunker Hill. Aankomend evenement is Operation Forged waar je tickets kan krijgen voor zaterdag, zondag of voor het gehele weekend!

Operation Forged, das een goede! Inderdaad als ik op google weekend skirm opzoek kom ik vooral op Engeland uit. Bedankt voor de tip!
 
Bij bunkerhill en fort barchon (airsoften.be) kan je weekendskirm houden.

Als je opzoek bent naar een milsim kan je naar Stirling in engeland gaan