weer een nieuweling

luukkasteel

New Member
3 jul 2014
1
0
Trophies
1
hallo, ik ben Luuk kasteel ben 20 jaar en woon in Oldenzaal 
ik wil heel graag beginnen met airsoft en ga binnen kort de vergunning vragen! en natuurlijk alle gedoe en stuff er bij kopen.
maar ik wil wel eventjes wat rond vraag doen en wat ik het belangrijks vind zijn de mensen waar mee je gaat skirmen!! dus ik vraag jullie zijn er mensen die in het oosten van het land wonen waarmee ik contact mee kan krijgen over de sport! 

groeten Luuk 
 
Welkom!
Heeel veel vragen stellen, en wat gezellig kletsen, kan hier.
om te skirmen maak het eigenlijk niet zoveel uit waar je woont, we zitten eigenlijk door heel nederland erspreid.
en dat zijn de skirms ook, kijk maar eens naar voorbeelden in de agenda (bijna bovenaan de pagina)

maar nogmaals, vraag maar raak!
 
Welkom Luuk!
Helemaal mee eens wat [F]airsofter zegt! Iedereen komt overal vandaan en gaat naar de skirm, daar kom je toch iedereen tegen! 
En voor vragen zit je hier aan de het juiste adres want zoals je ziet heb je binnen no-time een reactie!
 
Welkom Luuk!

welk deel van't Oosten kom je?
Zoals de rest ook al zegt je komt echt mensen uit heel NL tegen bij een skirm! Zie het maar als een grote familie.
Als je als nieuweling naar een skirm gaat wordt je gelijk in de groep opgenomen. Als vervoer een probleem is dan zijn er altijd wel mensen in de buurt met wie je mee kan
 
Welkom Luuk! Je vragen zijn al mooi beantwoord zie ik ^_^ Het enige waar het eventueel makkelijk voor is, is carpoolen :) Voor de rest maakt het zoals gezegd weinig uit. 
 
Welkom Luuk, 

Ik kom hier sinds enige tijd buurten en het is echt heel erg gezellig. Leuke mensen hier die heel veel van Airsoft weten en je graag helpen. Ik ben zo aan al de info gekomen die ik nodig heb om te beginnen met deze sport. Ze hebben net het forum over gezet en alles werkt net even beter nu (+1 Jan). Tot ziens op de skirm velden.

Slaydo
 
localcrew
ik kom uit oldenzaal 15 kilometer van enschede af