Weer helemaal los gegaan......

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Oke toch maar doen de 25e

Ik heb er lang over nagedacht maar wil het toch meemaken hahah Geen idee wat me te wachten staat.

Maar gek die ik ben, weer een zootje spullen besteld. Een jas ( Mil-Tec ACU Feldjacke, Ripstop, woodland ) Camo broeken heb ik nog en kisten ook. Dus dat valt mee.

Wat nog meer? Een side arm Cybergun Mauser 1938 spring gun full metal,Die past mooi in mn holster. 

En omdat mn huidge AK en Dragunov veel te krachtig zijn voor skirms een mooi 3 schots Franchi shotgun. Mooie korte. met 2 shells.

Een helm, een gezichtsbeschermer, koppel, koppeltas, blauwe barret. insigne, patch, handschoenen,  OMG. Ik hoor mn Paypal al kreunen.

Maar whatever, ik denk dat ik het wel heel leuk ga vinden. hahaha. 

Kotte & Zeller Deutschland, verdammt noch mal, schiet eens op met verzenden van die zooi  hahahah.

qMxSsXZl.jpg
[/img]

Erg netjes, ook die shotgun is erg vet! :D

Ik snap precies wat je bedoeld, mijn bankrekening heeft ook een flinke klap gekregen nadat ik losbandig dingen heb besteld!

Ik heb altijd het idee gehad om alleen op targets thuis te plinken. Kaartjes schietstand etc. Maar ruimte is beperkt en een skirm lijkt me gewoon gaaf. Dus effe doorbijten. Paar spullen en dan rustig doorgaan. Heb gelukkig nog camo broeken en kisten etc. Alleen jammer dat de 2 AA's die ik heb niet meer in aanmerking komen voor skirms. Dus die gaan eerdaags naar de schietbaan.

Tof! Een shotgun is echt een leuke toevoeging op je arsnaal! En helemaal niet prijzig, als je een gewone springer voldoende vindt haha! 

Ik heb er deze week een verkocht. Die had een verstelbare kolf en dat wilde ik niet. Voor een skirm lijkt mij een replica die kompakt is wel prettig. Enne Redrum, geld teveel echt niet hoor !  

Het is dat ik net 2 items weg heb gedaan. Heb ook nog een sniper MB03 die heb ik hier onder op Marktplaats gezet.