Weet iemand hoe het in belgie zit?

Monatino

Member
13 feb 2015
6
0
Trophies
1
He allemaal het is meschien een helen domen vraag maar ik ben pas over een paar maanden 18 en heb geen zin om nog te moeten wachten voor ik kan gaan airsoften, dus wil ik alvast een keer in belgie gaan spellen maar niet vast. Moet je je dan we inschrijven of niet?

En ik had ook gelezen dat als je nog minder jarig bent en je in belgie alvast wilt gaan airsoften je je bij een team moet gaan omdat je anders niet word toe gelaten op events en op internet staat het allemaal heel slecht aangegeven en meestal staat er hellemaal niks duidelijks over.   

Je kan meespelen op sommige events maar moet je wel toestemming hebben van je ouders.
Je moet ook vervoer naar event hebben dus iemand kennen waarmee je mee kan rijden/iemand die je wilt rijden.
Ook moet je huren aangezien je zelf geen AA mag hebben omdat je minderjarig bent.
Maar even googlen en je vind orgas waarbij je kunt spelen als minderjarige.

Ja heb er een in turnhout dus ga daar volgenden week kijken met een vriend maar staat allemaal beetje raar aangegeven in belgié

Ik zou die organisatie in turnhout gewoon bellen en vragen hoe het zit. Kunnen ze je ongetwijfeld vertellen als je daar volgende week met een vriend voor de deur staat of je mee kunt doen.