Blijkbaar ben ik een van de 'gelukkigen' die dus al wel een BB vol op de scope heeft gehad... Gelukkig had ik er een glaasje voor zitten maar die was wel dermate beschadigd dat het mijn zicht dus wel verpest.
Waarom zou je iets kopen als je het zelf meer dan prima kunt maken? Een oude kapotte computer is al voldoende! ow... en een dremel o.i.d.
Ik heb dit roostertje afgetekend op basis van de houder van het glaasje.. uiteraard krijg je een paar gemene randjes en hoekjes er aan, maar dat maakt in deze niet zo heel veel uit. Er komt immers toch een kunststof rand omheen..
Je zou denken dat je geen klap ziet door je scope... dat klopt... je ziet er niets van...
nu alleen nog even wat donkerder maken zodat een ander er ook minder van ziet....
en klaar is Klara. Knappe airsofter die hiermee nog mijn scope weet te vernaggelen... De gaatjes zijn namelijk maar 3,5mm dus een BB gaat er nooit doorheen heelhuids doorheen komen.
Totale kosten voor deze onverwoestbare scope protectie....:
€ 0,02 (stroomverbruik dremel)
dat die computer waar het stuk uit komt ooit voor de klant een € 8.000 doet er nu even niet toe... of wel