Wel of niet aanmelden?

Papa G

Member
1 jun 2016
9
2
Trophies
2
Peepz ik heb een vraag,

Ik ga morgen naar airsoftshop in België on de TM op te halen.Moet ik nu wel of niet bij ANBV aanmelden?.
Mijn zwager gaat ook mee moet ik hem trouwens als introducé aanmelden?

Het is voor mij de eerste keer en ook nog in België dus HELPPPP.

Volgens mij als je naar een erkende shop gaat dat dit niet hoeft, net als reparatie bij een shop.
Maar wel verpakt vervoeren.

Je hoeft alleen aan te melden als je bijv gaat steutelen bij een vriend

Je hoeft je inderdaad niet aan te melden bij de NABV als je vanuit het buitenland een replica invoert.
Wel zou ik,als ik jou was,de rekening erbij houden voor het geval je in NL word aangehouden.
Dan kan je aantonen dat je de replica in belgie hebt gehaald.
En uiteraard je NABV-pas bij je hebben. ;)

Beter,
Morgen een rit van 3,5 uur naar België toe pff, maar nergens in Nederland heb je de Tokyo Marui SOPMOD M4 dus maar 3,5 uur voor rijden.

Thnx mensen.

Als je toch zeker weet dat je deze specifieke TM wilt hebben waarom bestel je hem dan niet via airsoftshopeurope.com dat is hun internationale site en via die site kunnen ze wel replica's versturen. Scheelt je een hoop tijd en geld voor je reis er naartoe

Bedankt voor de tip Blade, wist niet dat ze toch wel konden versturen!

@Blade dat zei hij idd gisteren tegen mij maar ik ben een noob in dit soort dingen.
iig ik ben weer thuis en €744,00 lichter hahaha.

Nou is het altijd wel leuk om een winkel te bezoeken en eens lekker rond te kijken, maar zelfs vanuit Zeeland is het voor mij ook nog bijna 2 uur rijden naar Poperinge. Ben er nu ondertussen ook al een paar keer geweest en ben ook echt wel benieuwd naar de nieuwe winkel, maar die afstand houdt me toch nog tegen om er ff langs te wippen :D