Welk DMR platform?

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hallo!

Ik ben van plan om binnenkort te gaan sniperen, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik vroeg mij af of het slim is om eerst een DMR te spelen? Zodat ik kan wennen aan de regels die erbij komen en om een overschakeling te maken tussen assault en sniper. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden met een DMR? Ik heb een sidearm voor binnen de 15 meter.

En wat is een goed platform voor een DMR? Ik zat zelf te denken aan een HK416/417. En dan met een 4x scope en eventueel een Bi-pod.

Heeft iemand verder nog tips?

Alvast bedankt!

Heb zelf m’n Specna SA-A20 omgebouwd tot DMR.

Inmiddels zit er een variabele zoom scope op en zelf heb ik hem op 2x zoom staan, op die manier kan je net wat verder kijken en tegelijk hou je genoeg omgeving in beeld.

Maar waarom zou je een tussenstap maken? Een DMR is ook single shot only en zoals je zelf al aangeeft binnen 15 meter switch naar je sidearm. Zou ik als ik jou was gewoon direct naar een sniper gaan i.p.v. te investeren in een DMR...

Succes!

Groet,
Peter

Ben het aardig met de mannen hier eens.
Met de DMR regels hier in NL die per veld zo veel verschillen, de extra kosten en de naar mijn inschatting, verschillen tussen DMR en echt sniper speel stijl, zou ik dan meteen voor Sniper gaan.
Niet meteen beginnen met sniper is puur het advies zodat je het spelletje eerst leert kennen en niet teleur gesteld afhaakt met een kosten post van heb ik jou daar.
Nu je het spelletje kent en besmet bent en weet hoe het is en wat je wil is de kans op teleurstelling al een heel stuk minder en zou ik er gewoon voor gaan.

Maar dat is mijn mening ;)

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Bedankt voor alle reacties! Dan ga ik meteen voor de SSG24. Ik dacht dat het misschien handig was om er een beetje aan te wennen. Maar een DMR is inderdaad behoorlijk complex en kan behoorlijk duur worden. Maar hij blijft zeker op het verlanglijstje!

• Leuk