Heyhey ik ben net nieuw op het forum en zal me zelf vanmidag als ik wat meer tijd heb nog even voorstelen.
Ik krijg zelf over enkele dagen mij nabv pas binnen en ik hoop 2 weken daarna mijn krytac crb
Mijn reden om voor krytac te gaan is de goede out of the box performance.
50 meter is goed haalbaar begreep ik
Nu is dit waarchijnlijk ook haalbaar voor een kleiner bedrag als je een ander model zelf upgrade Maar hier heb ik als vader van 2 op het moment de tijd niet voor.
En de ingebouwde mosfet zorgt voor een goede bescherming van je gearbox en een lekere triger responce
En als laatste de reden voor de crb versie
De lengte van de crb is 675mm tot 787mm met de stock voledig uit. En de spr is 840mm tot 920mm met de stock voledig uit. Ik vind zelf de spr iets mooier. Maar aangezien ik waarchijnlek ook wel eens indoor zal spelen heb ik toch gekozen voor de crb aangezien dit een stuk betere beweegbaarheid zal geven. Plus dat de lengte van de loop niet tot nauwlijks verschil maakt voor hoe je replika zalschieten.
Ik hoop dat het allemaal een beetje te volgen is en dat je er iets aan hebt. Mocht ik er met iets helemaal mee naast ziten wees zo vrij me te corigeren want ik kom ook maar net om de hoek kijken
Sorry van de spel fouten ik ben aardig dyslectisch
Groeten rens!