Welk Merk?

Bowssss

Member
13 mei 2016
17
8
Trophies
2
Hallo beste airsofters,

ik heb sins gisteren mijn nabv leden pas ontvangen. Nu mag ik eindelijk airsoft replika's kopen maar daar zijn zoveel keuzes in. Ik heb nu een krytac of een G&P op het oog of kan ik beter een ander merk kopen?

Alvast bedankt.
- Tim

Hangt helemaal van je budget af en wensen/eisen die jij stelt aan een replica ;) Post die hier eens dan kunnen we je misschien verder helpen :)

• Leuk
Waarderingen: Bowssss
Hangt helemaal van je budget af en wensen/eisen die jij stelt aan een replica ;) Post die hier eens dan kunnen we je misschien verder helpen :)

hmm mijn eisen zijn een een middel lengte van ongveer 800mm (mag ook iets grooter of kleiner), m4, budget is 500,- euro, moet een stootje kunnen hebben en een goeie look hebben. Zit op het moment naar de G&P Magpul M4 MOE Carbine en de Krytac Lvoa-s m4 te kijken maar ik weet niet of er evuntueel beter zijn en of dat die twee die ik zo juist noemde gewoon goede replica's zijn en een van die twee moet kiezen, maar ik sta voor alles open om er naar te kijken :)

alvast bedankt,
-Tim

Persoonlijke mening zou ik voor de Krytac Lvoa-s gaan, die is zo cool als je hem ergens kan krijgen in de EU. Tis dat de Krytac Lvoa-s overal uitverkocht was toen ik mijn replica ging uitzoeken.

edit* Ik zie dat de lvoa-c op voorraad is bij verschillende EU shops.

• Leuk
Hmm ik ga je nu even een vraag stellen tim waar hechtje kwa waarde meer aan looks en zeergoede potentie om in de toekomst er een wereld klasse van te maken of looks en goede potentie kan wat dat betreft niks zeggen over genp behalve dat ik zelf hun ball ball grip perfect vind.

Verder kan ik zeggen dat een warsport lvoa kwa werking het met de juiste bbs sws 1jaar probleemloos doet met veel skirmen maar hij zal toch op den duur open moeten en dan kom je dus weer uit bij het upgrade potentie maar over genp kan ik niks speciefiek zeggen over hun gearboxjes en daar wellicht truukjes

• Leuk
Beide komen met goede externals en degelijke performance out of the box waar je een tijdje zoet mee bent (langer dan 1 jaar), maar waarschijnlijk zul je na een tijdje meer er wel wat meer uit willen halen, zoals de meeste spelers. Ik zou je verder nog aanraden eens bij VFC en misschien zelfs Tokyo Marui te kijken. Voor de rest zijn G&P en Krytac een goede keuze.

• Leuk
Bedoelde die jaar in de zin van piston gebruik ik kijk naar hoe de stock mk1piston was met ongeveer 25k bbs was de mijne niet helemaal op maar zat hij wel in het metaal gedeelte van de rack te pakken zo bedoelde ik dat antwoord rebel...

• Leuk
Beide komen met goede externals en degelijke performance out of the box waar je een tijdje zoet mee bent (langer dan 1 jaar), maar waarschijnlijk zul je na een tijdje meer er wel wat meer uit willen halen, zoals de meeste spelers. Ik zou je verder nog aanraden eens bij VFC en misschien zelfs Tokyo Marui te kijken. Voor de rest zijn G&P en Krytac een goede keuze.

Thnx ik zou allebij de merken nog is checken :)

Hmm ik ga je nu even een vraag stellen tim waar hechtje kwa waarde meer aan looks en zeergoede potentie om in de toekomst er een wereld klasse van te maken of looks en goede potentie kan wat dat betreft niks zeggen over genp behalve dat ik zelf hun ball ball grip perfect vind.

Verder kan ik zeggen dat een warsport lvoa kwa werking het met de juiste bbs sws 1jaar probleemloos doet met veel skirmen maar hij zal toch op den duur open moeten en dan kom je dus weer uit bij het upgrade potentie maar over genp kan ik niks speciefiek zeggen over hun gearboxjes en daar wellicht truukjes

ik hecht vooral waarde aan potentie want ik ga mijn replica die ik koop zlef external nog helemaal behandelen en wat dingetjes aanpassen maar hij moet wel de m4 look hebben out of the box :D

Persoonlijke mening zou ik voor de Krytac Lvoa-s gaan, die is zo cool als je hem ergens kan krijgen in de EU. Tis dat de Krytac Lvoa-s overal uitverkocht was toen ik mijn replica ging uitzoeken.

edit* Ik zie dat de lvoa-c op voorraad is bij verschillende EU shops.
jup et is al een moeilijke keuzen tussen die twee maar de lvoa-s is wel echt een awesome dingetje ja :D

Kwa potentie aan de buitenkant zit met 95procent van de gevallen wel goed doelde meer op het interne werk potentie zegmaar en hoe de boel daar werkt zegmaar en wat de work arounds zijn voor eventueel problemen met wat je in de toekomst wilt doen.

Als dit je eerste replica wordt en je weet dat dit je ding is zou ik heel google speuren over krytac tm vfc en g&p en welk merk het beste bij je past kwa denkwijze en wat je wilt dat is mn advies voor nu effe voor jou tim succes

• Leuk
Heyhey ik ben net nieuw op het forum en zal me zelf vanmidag als ik wat meer tijd heb nog even voorstelen.

Ik krijg zelf over enkele dagen mij nabv pas binnen en ik hoop 2 weken daarna mijn krytac crb

Mijn reden om voor krytac te gaan is de goede out of the box performance.
50 meter is goed haalbaar begreep ik

Nu is dit waarchijnlijk ook haalbaar voor een kleiner bedrag als je een ander model zelf upgrade Maar hier heb ik als vader van 2 op het moment de tijd niet voor.

En de ingebouwde mosfet zorgt voor een goede bescherming van je gearbox en een lekere triger responce

En als laatste de reden voor de crb versie
De lengte van de crb is 675mm tot 787mm met de stock voledig uit. En de spr is 840mm tot 920mm met de stock voledig uit. Ik vind zelf de spr iets mooier. Maar aangezien ik waarchijnlek ook wel eens indoor zal spelen heb ik toch gekozen voor de crb aangezien dit een stuk betere beweegbaarheid zal geven. Plus dat de lengte van de loop niet tot nauwlijks verschil maakt voor hoe je replika zalschieten.

Ik hoop dat het allemaal een beetje te volgen is en dat je er iets aan hebt. Mocht ik er met iets helemaal mee naast ziten wees zo vrij me te corigeren want ik kom ook maar net om de hoek kijken;)

Sorry van de spel fouten ik ben aardig dyslectisch

Groeten rens!

• Leuk
Heyhey ik ben net nieuw op het forum en zal me zelf vanmidag als ik wat meer tijd heb nog even voorstelen.

Ik krijg zelf over enkele dagen mij nabv pas binnen en ik hoop 2 weken daarna mijn krytac crb

Mijn reden om voor krytac te gaan is de goede out of the box performance.
50 meter is goed haalbaar begreep ik

Nu is dit waarchijnlijk ook haalbaar voor een kleiner bedrag als je een ander model zelf upgrade Maar hier heb ik als vader van 2 op het moment de tijd niet voor.

En de ingebouwde mosfet zorgt voor een goede bescherming van je gearbox en een lekere triger responce

En als laatste de reden voor de crb versie
De lengte van de crb is 675mm tot 787mm met de stock voledig uit. En de spr is 840mm tot 920mm met de stock voledig uit. Ik vind zelf de spr iets mooier. Maar aangezien ik waarchijnlek ook wel eens indoor zal spelen heb ik toch gekozen voor de crb aangezien dit een stuk betere beweegbaarheid zal geven. Plus dat de lengte van de loop niet tot nauwlijks verschil maakt voor hoe je replika zalschieten.

Ik hoop dat het allemaal een beetje te volgen is en dat je er iets aan hebt. Mocht ik er met iets helemaal mee naast ziten wees zo vrij me te corigeren want ik kom ook maar net om de hoek kijken;)

Sorry van de spel fouten ik ben aardig dyslectisch

Groeten rens!
ja ik heb zojuist mijn eerste replica besteld de Krytac lvoa-s :) dus komt wel goed hoop ik

• Leuk
Waarderingen: Legendary
Welk merk?

Altijd een leuke vraag maar met variërende antwoorden. Mijn ervaring:

Merk is niet heilig. Er is in mijn optiek niet 1 merk dat altijd de beste replicas maakt. Zo is cyma volgens de meeste een merk van de middenmoot maar op het gebied van ak74 of m1a1 Thompsons maken zij superkwaliteit. Zo is het bij verschillende types en merken.

Kijk daarom eerst naar wat voor replica je wilt en dan met name het type. Ben je daar uit, ga dan op onderzoek welke fabrikant de meest betrouwbare maakt. Nogmaals dit hoeft niet altijd een van de duurdere segmenten te zijn. Nogmaals just my opinion.

Succes met de zoektocht.

Gr Paul

• Leuk
De LVOA S is een mooie replica! Heb er ook naar gekeken. Mocht je, zodra je hem hebt, hebben getest, laat eens weten hoe die is. Ben hartstikke benieuwd haha

• Leuk
De LVOA S is een mooie replica! Heb er ook naar gekeken. Mocht je, zodra je hem hebt, hebben getest, laat eens weten hoe die is. Ben hartstikke benieuwd haha
ja dat zal ik zeker doen helaas is hij niet in de eu te koop toen ik aant zoeken was heb hem uit amerika gehaald :D wel veel gezeik met het importeren, de douanen vinden zone replica heel intressant.... :p

Oeff, ja de douane is no joke..
Hoop voor je dat je hem snel hebt!

dit is em :D

IMG_9486.JPG
IMG_9487.JPG