Welke replica? [Beginner]

Bruno de Vries

New Member
28 jan 2015
2
0
Trophies
2
Hi Airsofters,

Hoogstwaarschijnlijk zijn er van dit soort topics al talloze te vinden op dit forum, maar toch wilde ik even een vraag stellen. Welke replica is het meest geschikt als beginner zijnde? 

Ik heb weinig geld te besteden. Ik ben een student. Op Gunfire heb ik het een en ander gezien en ik kwam tot de conclusie dat ik tussen de 100 en 150 euro al aan een vrij mooi apparaat kan komen. Ook heb ik ergens in een post hier op het forum gelezen dat de replica's van G&G erg goed zijn.

Het liefst wil ik een M4 of een G36C aanschaffen, maar misschien zijn er wel veel betere opties. Wie kan mij helpen? 

Bedankt alvast!  

De M4 is dan de meest voor de hand liggende optie.

Meest verkocht,meeste accessoires voor te krijgen en de meeste know-how voor aanwezig op de diverse velden.

Goede 2e zullen de AK's zijn,gevolgd door Mp5 en G36.

Kijk ook ff op Taiwangun.com,zijn ook polski's maar geven je daadwerkelijk wat ze je laten zien.

Dat is bij Gunfire.pl wel eens niet het geval zoals ik aan den lijve ondervonden heb.

Maar dat is ieders vrije keus.

En voor tussen de €100,- en €150,- is ook bij Taitaigun een hoop goed spul te vinden zoals de Cyma's en APS.

De G&G CM16 Raider is één van de meest aangeraden beginners M4 replica, deze is bij http://pirosport.nl/airsoft/airsoft-aeg te koop voor 180euro. Als ik me pas binnen heb ben ik van plan ook deze te halen. Ik heb veel positieve reviews op het internet over dit apparaat gelezen en gezien.

Voor een G36 is deze http://www.airsoftshop.be/nl/jg-g36c.html een aangeraden beginners replica volgens velen. Deze is wat goedkoper 130euro.

Maar mijn mening is dat de M4 toch wel erg sexy is :P

PS: Ik heb zelf nog geen apparaat dus ik kan dus niet vertellen hoe ze daadwerkelijk zijn, ik haal mijn bronnen van het internet.