Welke winkel(s) verkopen goede sidearms?

Tritega

Active Member
24 mrt 2016
37
0
Trophies
2
Hey,

Even een vraagje ik heb reeds mijn sidearm verkocht omdat ik een andere wil maar de vraag is welke winkel zowel binnenlands als buitenlands raden jullie aan?

Ik zoek een sidearm op Co2 of Gas die voldoet aan de eisen van een skirm. Max is 150 euro. bedankt alvast!

gunfire.pl is een goeie shop in Polen. Snelle levering ook, geen douanekosten.

Gunfire absoluut. Snelle levering, zeer goede verpakking, nooit gedoe. Tip top service.

Jep, dat is een service.

Let wel, dat ik daar de kwaliteit dan weer niet 100% van weet. Alle replica's heb ik in NL laten downgraden.

Strelok;20468 zei:
Jep, dat is een service.

Let wel, dat ik daar de kwaliteit dan weer niet 100% van weet. Alle replica's heb ik in NL laten downgraden.

Waar downgrade je ze in Nederland?

Goeie vraag... zelf doen, en anders weet ik niet waar aangezien je de opleiding Wapenhandelaar gedaan moet hebben om überhaupt commercieel aan replica's te mogen sleutelen...

EDIT 19:57: Ik zie bij QTAC dat ze reparatie en service bieden... dan ga ik er vanuit dat ze een bevoegd iemand hebben zitten die aan je replica mag sleutelen.

Sidearm op gas of CO2 downgraden gaan shops niet voor je doen, dat is vaak werkelijk kloten met een apparaat waarmee je elke garantie overschrijdt en kans hebt op dat het erna niet meer werkt. Het ligt er natuurlijk aan welk model je wil als sidearm. Gunfire is een goede, taiwangun kan ook of QTAC of andere NL shop, anders kijken naar Belgie of frankrijk.

Mag ik eens vragen naar wat voor side arm je op zoek bent?
en ga je deze veel gebruiken?