Welke winkel?

Claudio Loch

Active Member
29 jan 2017
36
9
Trophies
3
Hoi allemaal

Ik ga binnekort mijn eerste replica kopen maar nu zit ik een beetje rond te kijken waar ik dat ga doen.
Ik wil graag een winkel die veel show modellen heeft en ook het liefst een voorraad daar van aangezien ik waarschijnlijk een aardig stukje moet rijden.
Ik wou eerst naar shogun maar lees daar niet echt goede verhalen over op dot forum.

Ik vroeg me af welke winkels jullie fijn vinden?

Er zijn er diverse, ik zelf ga meestal naar Shogun aangezien die voor mij op m'n dagelijkse route goed te doen is.

Shogun is op zich helemaal niks mis mee, zelf heb ik alleen maar goede ervaring met ze, wel raad ik aan om dan door de weeks naar hun winkel te gaan, i.p.v.naar de Beverwijkse bazaar in het weekend.

Er zijn er diverse, ik zelf ga meestal naar Shogun aangezien die voor mij op m'n dagelijkse route goed te doen is.

Shogun is op zich helemaal niks mis mee, zelf heb ik alleen maar goede ervaring met ze, wel raad ik aan om dan door de weeks naar hun winkel te gaan, i.p.v.naar de Beverwijkse bazaar in het weekend.

Ja dat was ik dan zowiezo wel van plan whaha. Hebben ze daar ook een beetje veel keuze in de winkel?

Ik zou Unit 13 dan aanraden. Men heeft daar verschillende modellen op voorraad en in een showroom hangen. Verder kun je, als je op de website een soort van keuze hebt gemaakt, ze ook eventueel reserveren. Dan rijd je in ieder geval niet voor niets.

Andere optie is Qtac, al hebben die iets minder keuze, maar wel om dezelfde reden.

Laatste optie is Airsoftshop, maar daarvoor moet je weer enorm ver Belgie inrijden...

Ik weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar piro sport en airsoft inc hebben ook replicas hangen.

Ik zou Unit 13 dan aanraden. Men heeft daar verschillende modellen op voorraad en in een showroom hangen. Verder kun je, als je op de website een soort van keuze hebt gemaakt, ze ook eventueel reserveren. Dan rijd je in ieder geval niet voor niets.

Andere optie is Qtac, al hebben die iets minder keuze, maar wel om dezelfde reden.

Laatste optie is Airsoftshop, maar daarvoor moet je weer enorm ver Belgie inrijden...

Heb even gekeken masr unit 13 ziet er goed uit inderdaad. En is van af mij 2 uurtjes rijden dus wel goed te doen. Dankjewel!

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
Een andere optie is eventueel Com-Bat in Geldermalsen. Zij hebben redelijk wat replica's hangen om te voelen/testen. Echter hebben zij geen voorraad in de winkel. Wel kan je ter plekke een replica die je bevalt via hun Franse vestiging bestellen.

Een andere optie is eventueel Com-Bat in Geldermalsen. Zij hebben redelijk wat replica's hangen om te voelen/testen. Echter hebben zij geen voorraad in de winkel. Wel kan je ter plekke een replica die je bevalt via hun Franse vestiging bestellen.
Oo dat is ook goed te doen dan. Dankjewel!

Ja dat was ik dan zowiezo wel van plan whaha. Hebben ze daar ook een beetje veel keuze in de winkel?

Wat ze hebben staat ook op de site, ik prefereer zelf om ze toch eerst ook even vast te houden en even mee te schieten op de baan die Shogun heeft.

Maar aangezien unit 13 dichterbij is voor je, kan je beter daar eerst eens kijken, of anders i.d.d. bij Com-Bat.

• Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Ik kan je Com-Bat van harte aanbevelen! Veel keuze, direct te bestellen en ook op eigen indoor- en outdoor baan uit te proberen.

• Leuk
Ook bij Piro kun je uitproberen. Weliswaar slechts een korte binnenbaan (die ook voor real steel wordt gebruikt) maar redelijk uitgebreide keuze in replica's (die ook op voorraad zijn) van ICS, G&G, Krytac en Modify

• Leuk
Ik heb mijn replica's tot nu toe uitsluitend op Gunfire of Taiwangun gekocht.
Maar Unit13 is idd ook een goede winkel met heel veel keus.

• Leuk