Well L96 of Tokyo Marui VSR-10 Pro?

• Onderwerp starter Onderwerp starter KIP
  • Startdatum Startdatum

KIP

New Member
12 mei 2015
2
0
Trophies
1
Hey allemaal!

Ik ben op zoek naar een nieuwe sniper.

Ik zit te twijfelen tussen de Well L96 en de TM VSR 10. Voorkeur ligt toch een beetje bij de TM VSR 10, vanwege de betere kwaliteit en upgradebaarheid.

Voorlopig ga ik hem nog niet upgraden(eerst sparen), dus stock moet hij al goede kwaliteit zijn.

Hebben jullie hints, tips, adviezen over deze of andere replica's?

Ik kijk vooral naar de kwaliteit en prijs(bijkomende kosten voor scope en bipod etc).

De Well L96 kan voor 200e krijgen (inc. scope en bipod). De TM VSR 10 is het goedkoopst op Red Wolf voor 173 dollar (exc. scope, bipod).

Ook vroeg ik me af hoe jullie ervaringen zijn wat betreft het bestellen van spullen. Ik wil natuurlijk niet dat mijn mooie nieuwe sniper in beslag word genomen door douane.

Alvast bedankt!

Je kan ook een Jing Gong Bar-10 halen. Die kost minder, en is 100% VSR. 

http://www.airsoft4u.nl/nl/jing-gong-bar-10-g-spec-sniper-rifle-set.html -hier verkopen ze bijv de Gspec voor 157,90 incl. scope.

http://www.airsoftsniperforum.com/41-vsr-rifles/6075-advanced-vsr-sniper-building-guide.html

(hierin staan de verschillende snipers vermeld)

http://www.airsoftsniperforum.com/41-vsr-rifles/10635-ultimate-guide-your-vsr-10-a.html

(upgrades in stappen uitgelegd)

Ik heb inderdaad al naar de JG Bar 10 gekeken, maar volgens meerdere winkels had die veel kwaliteitsproblemen?

Jing Gong Bar-10 (Pro Version): The quality is nearly the same as Tokyo Marui and it is only fraction of the price. The main difference is that the TM VSR10 does have a better quality finish on the bolt handle and the sling mounts. 

The paint job on the JG will take a lot of punishment. The powder coating is similar to TM. Also the gun is very light and there are plenty of upgrade parts. The only thing that is a pain about this gun is the bolt. When you have a scope on the gun and you cycle the bolt your hand hits the scope.

Jing Gong Bar-10 G-Spec: Same quality as the Jing Gong Bar10 Pro version . Fully upgradable. Bolt handle is in the right position as it angles down. 

De JG koop je als je meteen wilt upgraden, ga je de prestaties van de stock jg en TM vergelijken dan wint de TM. Dus ga voor de TM.

Als je iets buiten de EU bestelt vragen de meeste gevestigde webshops wel om iets waarmee je aan kunt tonen nabv lid te zijn (sommige EU shops doen dit ook overigens). Ook kun je een scan of foto van je pas naar de winkel mailen met de vraag die toe te voegen.

Als je paket dan langs de inklaring gaat zal men je contacteren met het verzoek een kopie van je nabv pas te sturen (hoe ze je contacteren en hoe men de kopie wil ontvangen verschilt per bezorgend bedrijf). Ook als er bij je paket al een kopie zit kan dit voorkomen (weet ik uit ervaring).

Na ontvangst van de kopie sturen ze je paket gewoon naar je toe. Pas als jij verzuimt contact op te nemen o.i.d. gaat men over tot beslaglegging. Let wel, ook de reageer termijn verschild heel erg, postnl geeft bv 3 weken, bij ups moet alles binnen 5 dagen. Dus bestel niet iets vlak voor je op vakantie gaat.

Maar in het kort:

Internationale bestellingen zijn geen probleem

Bar-10 gspec is voor 157,90 (incl. scope)

Action Army Hopup chamber : 59,95

Action Army 6.01 vsr gspec barrel : 33,90

Dan kom je op 251,75 (nederlandse shops) 

Ook een TM wil je het liefst zsm upgraden. Daarbij schiet een Bar al ca. 400FPS en kan je al zwaarde bb's gebruiken (0,28 / 0,30) , een TM schiet ca. 300FPS dus om zwaardere bb's te kunnen gebruiken moet je sowieso upgraden. 

Heb hier nog een volledig nieuwe A&K SVD Dragunov met scope houder en 1 extra magazijn.
Deze Dragunov heeft een foldable stock !

149,00 euro !

V2Yo92kl.jpg
[/img]

@KIP
Heey voor welke ben jij gegaan?
Zit namelijk zelf ook tussen deze 2 te twijfelen

@dj
Kip was voor het laatst online op juni 2015.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet meer gaat reageren

De vsr en daarna doorsparen voor de nieuwe lpa conversie kit van wolverine!

Een groot voordeel van de vsr vind ik hoe simpel hij in elkaar zit. met 3 schroefjes los ben je bij de cylinder. Erg makkelijk als je eens gedonder op een skirm hebt.
Nog een voordeel de vsr is heel erg licht.

Ik heb zelf een JG gekocht en alle internals vervangen.

@Badeend
Hey,

Ik zit zelf verschikkelijk te twijfelen tussen vsr bar en modify m24
De bar10 zou ik graag willen maar kan zelf denk ik niet upgraden.
Zou je mij daar misschien bij willen helpen als ik er niet uitkom?