Well MB08 upgraden

Bigdanny1997

Member
5 sep 2017
12
4
Trophies
4
Hallo beste mensen,

Ik wil binnekort een mooi snipertje bouwen, aangezien sniperen echt gaaf is.

De basis is een WELL MB08 oftewel de L96.

Ik heb de volgende upgrades samengesteld;

-Actionarmy trekker mechanisme
-Actionarmy 510mm 6.01 barrel
-Actionarmy hupup rubber
-Airsoft pro spring (M150)
-Airsoft pro piston (aluminium)
-Airsoftpro springguid

Mis ik nog iets? Of zijn er echt catastrofale dingen die ik verkeerd doe?

Alvast bedankt :))

Ik zou voor een goede flat hop gaan van maple leaf zie die eigenlijk altijd door iedereen wel aangeraden worden gezien die gewoon heel goed werken en weet niet wat de kwaliteit is van de stock hop up chamber maar bij mijn MB-03 was dit niet geweldig heb het zelf op een budget opgelost met een maple leaf hop up arm, maar misschien is een aftermarket overwegen wel een slim idee. Voor de rest zou ik met de nieuwe piston wel een damper op de cylinderhead gooien als die er niet op zit.

• Leuk
Waarderingen: Bigdanny1997
Ik zou voor een goede flat hop gaan van maple leaf zie die eigenlijk altijd door iedereen wel aangeraden worden gezien die gewoon heel goed werken en weet niet wat de kwaliteit is van de stock hop up chamber maar bij mijn MB-03 was dit niet geweldig heb het zelf op een budget opgelost met een maple leaf hop up arm, maar misschien is een aftermarket overwegen wel een slim idee. Voor de rest zou ik met de nieuwe piston wel een damper op de cylinderhead gooien als die er niet op zit.
Bedankt voor de tips! Zit er al standaard geen damper op? Zo niet heb je voorkeuren voor een specifiek merk?

Ben je van plan om de stock hop up camber te gebruiken? Want die mis ik in het lijstje. Die van action army is top.
Ik kan je ook aanraden om een kortere loop te nemen als je van plan bent om met bbs te spelen zwaarder dan .3g.
De airsoftpro veren zijn zo ver ik weet nog steeds veel te overpowerd dus daar zou ik ook een alternatief voor zoeken.
Qua bucking ligt het bij de mb08 iets anders, als je voor de AA hop up kiest is een g&g green bucking of een willekeurige flathop erg goed. De stock hop up kan maar vergt redelijk wat d.i.y. werk om goed te laten functioneren.
En als je ene beetje op een budget zit kun je de AA trigger vervangen door een Airsoft pro trigger, net zo sterk en ~net so smooth alleen 70eu goeikoper. Of je laat m stock scheelt 130eu :D De stock trigger kan heel wat hebben.

• Leuk
Ben je van plan om de stock hop up camber te gebruiken? Want die mis ik in het lijstje. Die van action army is top.
Ik kan je ook aanraden om een kortere loop te nemen als je van plan bent om met bbs te spelen zwaarder dan .3g.
De airsoftpro veren zijn zo ver ik weet nog steeds veel te overpowerd dus daar zou ik ook een alternatief voor zoeken.
Qua bucking ligt het bij de mb08 iets anders, als je voor de AA hop up kiest is een g&g green bucking of een willekeurige flathop erg goed. De stock hop up kan maar vergt redelijk wat d.i.y. werk om goed te laten functioneren.
En als je ene beetje op een budget zit kun je de AA trigger vervangen door een Airsoft pro trigger, net zo sterk en ~net so smooth alleen 70eu goeikoper. Of je laat m stock scheelt 130eu :D De stock trigger kan heel wat hebben.
Ik zal een flat hop op het lijstje zetten :) bedankt voor de tips.

Ik ben zelf geen enorme fan van het airsoft pro spul
Ze hebben op een paar onderdelen die van prima kwaliteit zijn en die kan je pakken.
Alleen op internet zijn er genoeg horror verhalen over airsoft pro combinaties

Mijn advies loop rustig alles nog een keer na gooi er wat action army spul in zoals aangegeven korter innerbarreltje en je maakt een leuk snipertje:)

• Leuk
genoeg horror verhalen over airsoft pro combinaties
Dan heb je het over de v.3 vsr trigger (inmiddels hebben ze een v.4), de vernikkelde cylinders en de veren neem ik aan? Of is er nog meer?

@Ties correct correct en correct

Hiero zegmaar in deze setup zou ik een andere spring pakken.
Reden die airsoft pro veren houden hun power niet zo lang vast.
Met 1 jaar kan je heleveer een heel stuk slapper zijn geworden en dan heb ik het over grote getallen

Heb zelf een full airsoft pro setup gezien in een vrs 10 en dat ging echt letterlijk voor geen meter