Well R4 MP7 (Atleast denk dat dat t is.)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Taco
  • Startdatum Startdatum

Taco

Well-Known Member
18 dec 2018
58
29
Trophies
4
Hey guys, ik heb dus laatst van iemand een Well R4 MP7 Full metal overgenomen voor een prikkie. alleen lag deze heeeeelemaal uit elkaar. ik heb hem weten in elkaar te krijgen alleen werkt hij niet en houd ik een Onderdeel over dat volgens Eagle6 een Motor hight Adjustment Cam is. ook doe mijn fire selector het voor geen meter. hij klikt niet in plaats en hangt er losjes bij...

Iemand raad en/of hulp?
misschien iemand die een nieuwe gearbox heeft of een nieuwe trigger unit (gearbox/ motor is kapot) en ja de trigger unit werkt dan klaarblijkelijk niet..

Thanks in Advance,
Robin

Okey blijkbaar is mn motor wel nog intact en heb ik nu dus mn gearbox gesloopt. want krijg hm niet meer in elkaar :(

Het zit je niet echt mee Taco :|. Ik heb snap nog steeds niet waar dat onderdeel vandaan komt, het lijkt op het middelste deel van de trigger, maar als dat weg was zou het wel opvallen.

nee het middelste deel van de trigger zit erin dss toch die dubbel safety trigger right?
maarja motor werkt.. krijg nu alleen mn gearbox nie meer in mekaar
niks is alligned en mn bushings vliegen alle kanten op uit de shell

Oh ja, maar dat is inherent aan het design van die rottige gearbox, kijk de video van purple helmet misschien helpt dat, maar het is een precisie werkje om het goed op elkaar te krijgen. Heb daar ook aardig om staan vloeken.

nou dan mijn vraag mocht iemand een AEP gearbox voor een MP7 hebben.. im interested.
just want my first replica to work XD

Ik heb die van mij in elkaar gezet, zal hem vandaag of morgen even testen op de FPS. Ik ga hem weg doen ivm de VFC MP7 die gaat uitkomen, het betreft de metalen body versie en voor 27 euro incl. verzenden mag je hem hebben van me, is al omgezet naar een normale connector met een mosfet. Echter ik neem aan dat je liever je huidige fixed.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
een mp7 in full metal...
Er zijn twee uitvoeringen van deze R4 (MP7) replica: ikzelf heb de hele goedkope ABS versie (was destijds iets van €60), maar er is ook de "Dure" (€10 duurder of zo) versie welke full metal is.

Stock zijn de specificaties "Grappig" (a la AEP), maar niet om over naar huis te schrijven.
Mocht er interesse in zijn, dan wil ik de mijne wel in de verkoop doen (met 2 kleine en 2 grote mags, zo uit m'n hoofd).

Jup de metalen body variant is niet correct, maar zoals Quickfix al zei zijn er 2 versies. Alleen 10 euro duurder is wel weinig, meestal zie ik ze nu voor 50 vs 90 staan. Ik heb er geen 90 voor betaald omdat ze een keer in de uitverkoop waren.

• Leuk
Ik word al ouder, dus om eerlijk te zijn dat zou best kunnen inderdaad.
Die MP7 heb ik vorig jaar bij Taiwangun gekocht in een uitverkoop en toen was alleen de ABS versie beschikbaar.

Niet veel later kocht ik een MP9 GBB en heeft eigenlijk alleen mijn jongste zoon een keer met die MP7 geskirmed.

hey guys, bedankt voor de reacties en aanbod. altho ik heb besloten om deze maand een ASG AUG A3 MP te gaan halen. omdat dit hoogstwaarschijnlijk ook meer bij de velden gaat passen waar ik wil gaan spelen, en ik het gewoon een ziek vet ding vindt :)

• Leuk