Wenslijst!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Voordat je in het “wat heb je gekocht/binnengekregen” thread kan posten heb je een wens nodig om wat te willen hebben.<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; line-height: 19px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; background-color: rgb(251, 251, 251);">
<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; line-height: 19px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; background-color: rgb(251, 251, 251);">Post hier wat je graag wil hebben!
<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; line-height: 19px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; background-color: rgb(251, 251, 251);">Ik wil graag een wiitech hopup en een andere inner barrel en een richtmiddel, maar zolang ik nog niet echt weet welk type zal het voorlopig nog wel ff bij mn flip ups blijven.
<p style="border: 0px; margin: 0px 0px 1.625rem; padding: 0px; vertical-align: baseline; line-height: 19px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; background-color: rgb(251, 251, 251);">En qua AA’s, tja… er is zoveel moois.

Hmm... =P

Meer mags voor mn primary en secondary, en een under armor shirt in BDU/DPM camo.

Ik wens nog 2 magazijnen voor mijn Cyma CM125 maar die dingen zijn voor de normale prijs zo zeldzaam als wat.

Ik wens nog 2 magazijnen voor mijn Cyma CM125 maar die dingen zijn voor de normale prijs zo zeldzaam als wat.

Ik weet niet of deze ook in de jouwe passen maar deze heb ik voor mijn glock:

http://www.taiwangun.com/en/magazine-to-cm-030-glock-18c-cm

Wat is duur? Tussen de 6 en 9 euro vind ik aardig netjes.
Alles boven de 10 euro word een beetje overpriced.

Gunfire heeft ze momenteel helaas niet. volgens mij had ik ze daar voor 7 euro.
Misschien maar even in de gaten houden of voor high caps gaan :D

Heb ik ook al naar zitten kijken maar die passen helaas niet in de CM125.
Inderdaad, tussen de 6 a 10 euro vind ik meer dan zat. Alles erboven is te veel.
Heb er wel een paar gevonden maar dan betaal ik 12 pond en dan komt er nog verzendkosten bij, dat ga ik dus mooi niet betalen. 

Voor zondag is het maar vaak nieuwe bb's in de magazijn doen aangezien ik er maar 1 heb.

EDIT!: Taiwangun heeft ze wel!!!! :D maar dan komt er nog verzendkosten erbij aangezien ik alleen maar 3 magazijnen wil halen :(

Iemand die nog wat bij taiwangun gaat halen? :P

Dat koste die CM125 bijna haha, als de magazijn zo duur was dan had ik geen CM125 gekocht :P

€7.38 is een leuk prijsje, verzendkosten zijn dan weer beetje hoog ja.
Jammer dat Gunfire momenteel 12% korting op cyma heeft en Taiwangun niet :(
Als ze nou de high caps hadden voor mijn g18 had je die mee mogen bestellen maar die hebben ze niet :(
Ik wil nog wel het 1 en ander hebben maar daar moet ik me eerst nog even in verdiepen.

Ik hoor het anders wel van je. Heeft nu toch geen haast want voor overmorgen heb ik ze toch nog niet.