Wil jij in een magazine staan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Een beetje misleidende titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden.

Voor een opdracht voor school moet ik een magazine maken. Deze zal niet uitgegeven worden, maar de bedoeling is dat ik laat zien dat ik met InDesign kan werken.

Heb jij een vette loadout of een super coole replica met hoge kwaliteit fotos die ik mag gebruiken? Dan zou ik dat super vet vinden om te mogen doen. Ik zal het uiteindelijke werk hier ook plaatsen (Mits ik een paar mensen heb die hieraan willen meewerken.

In ieder geval, alvast bedankt!

Ik heb wel foto's van mezelf, maar die zijn allemaal copyrighted door de fotografen.
Maar het lijkt me wel leuk om eraan mee te werken :)

Ik heb wel foto's van mezelf, maar die zijn allemaal copyrighted door de fotografen.

Thnx in ieder geval. Ik zal even navragen of je het copyright probleem niet hebt als het niet gepubliceerd word. Het project word immers alleen gezien door mijn docent, en aangezien we hier veel te maken hebben met copyright hebben ze er flink verstand van.

Ik heb het direct gevraagd, en voor zoiets als dit is copyright geen probleem gezien het niet gepubliceerd word!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
@Mika Sowieso mag je dmv bronvermelding foto's gebruiken, zolang het niet voor commercieel gewin is.

Ik heb geen magazine-waardige foto van mezelf, nee.

• Leuk
Waarderingen: Mika
Kan je er dan een van mij maken? :D Jij bent tenslotte een prima fotograaf.

@Mika stuur me even een pm. We hebben namelijk een boatload aan foto's voor onze instagram pagina. Laat maar even weten welke resolutie je nodig hebt. Ik heb ze volgens mij nog in origineel raw formaat staan. En of je uberhaupt interesse hebt of dat je meer op zoek bent naar één of twee foto's van airsofters.

• Leuk
Waarderingen: Niels