Winkels met Tokyo Marui

HK511Daan

Member
10 feb 2019
21
15
Trophies
3
Het is nog best lastig om alles in kaart te brengen maar ik wil dus een next gen aanschaffen echt heb ik geen idee waar dat nu het beste kan.

Ik woon in Zuid-Holland en zoek een Tokyo Marui Scar-L dark earth. Airsoftdoctor heeft hem momenteel niet, airsoftshop is bijna 3 uur rijden (6 uur totaal dus).

Wie kent er nog winkels enigzins in de buurt waar ik terecht zou kunnen?

Alvast bedankt!

Het is nog best lastig om alles in kaart te brengen maar ik wil dus een next gen aanschaffen echt heb ik geen idee waar dat nu het beste kan.

Ik woon in Zuid-Holland en zoek een Tokyo Marui Scar-L dark earth. Airsoftdoctor heeft hem momenteel niet, airsoftshop is bijna 3 uur rijden (6 uur totaal dus).

Wie kent er nog winkels enigzins in de buurt waar ik terecht zou kunnen?

Alvast bedankt!
Airsoftshop heeft een depot juist over de grens in Frankrijk. Via deze site kan je bestellen en leveren ze de replica via de post enkel je NABV pas en identiteitskaart doormailen en je krijgt hem toegestuurd.

http://www.airsoftshopeurope.com/tokyo-marui-next-gen-scar-l-dark-earth.html

Ja ik weet het echter wil ik nog wel even kijken hoe deze aanvoelt en schiet. En ik dacht vandaag is daar een mooie dag voor :)
Testen kan je niet doen bij Airsoftshop, voor zo ver ik weet uit ervaring. Je kan hem daar wel even vastnemen en kijken hoe hij aanvoelt.

• Leuk
Waarderingen: Dodgy
Ik had hetzelfde als jou, ben toch donderdag, 2,5 uur heen 2,5 terug, naar Airsoftshop.be gereden. Heel heel veel in stock en alles zo vast te pakken.

En stond nog een volledige TM Scar voor €1200,00 als je die leuk vindt.
Ook normale TM scars.

Kreeg veel uitleg en hebben ook mij geholpen met keuzes. Geen spijt van het rijden gehad.

• Leuk
Waarderingen: HK511Daan en theaxewars
Testen kan je niet doen bij Airsoftshop, voor zo ver ik weet uit ervaring. Je kan hem daar wel even vastnemen en kijken hoe hij aanvoelt.

Klopt inderdaad, kon hem niet testen maar wel netjes geholpen ik was niet makkelijk omdat ze me nu ook aan het twijfelen brachten, er stond een volledige geupgrade versie...

Maar het is zeker gelukt na dik 600+km op de teller, ben trouwens ook langs airsoftdoctor gereden.

Ik had hetzelfde als jou, ben toch donderdag, 2,5 uur heen 2,5 terug, naar Airsoftshop.be gereden. Heel heel veel in stock en alles zo vast te pakken.

En stond nog een volledige TM Scar voor €1200,00 als je die leuk vindt.
Ook normale TM scars.

Kreeg veel uitleg en hebben ook mij geholpen met keuzes. Geen spijt van het rijden gehad.

Yep en die van 1299 bracht me aan het twijfelen, uiteindelijk toch gegaan voor een standaard Dark Earth versie met FPS upgrade, 3 extra midcaps en een LayLax handguard extender waar ik tevens echt heel blij mee ben. Die vervangt de plastic rails aan de rijkant van de Scar-L en verlengt (hoe verwacht je het) de grip. Erg mooi en goede kit!

Foto's:

P.s. voor mensen die nog willen aanschaffen:

Airsoftshop.be heeft veel op voorraad en ruime keuze Tokyo Marui in alle modellen!
Airsoftdoctor.be gaf aan veel Marui binnenkort binnen te kijken (begin maart)

• Leuk
Waarderingen: theaxewars