Wolverine Bolt?

Niels

Member
1 dec 2016
24
7
Trophies
2
Iemand ervaring met de Wolverine Bolt? Ik zag een paar YouTube filmpjes voorbij komen en was erg geïnteresseerd in dit merk (HPA)

De site; https://wolverineairsoft.com/bolt/

Heeft iemand hier ervaring mee of heb je zelf deze bolt in je Sniper geïnstalleerd? Laat me weten wat de pro's en cons zijn voor jou. Op andere forums krijg ik niet echt een duidelijk antwoord[/URL]

Neen, ik ken niemand met zo'n systeem. #freebump

Cleanshot heeft ook een filmpje waarin hij gesponsord wordt om een Wolverine Bolt. Hij had er wat technische problemen mee, maar uiteindelijk functioneerde het goed.

Ik heb een wolverine bolt in me jg bar10 gspec..

Nog geen skirm ervaring mee 26feb ga ik ermee skirmen bij 3division.
Natuurlijk wel getest bij me vriendin op de boerderij in de weiland schieten om de hop up af te stellen. Je kan heel snel doorladen schiet redelijk stil en heel constant eigelijk wel de moeite waard om m aan te schaffen.
Ik heb bij projecten wel een prijslijst wat t mij heeft gekost ma dan heb ik nog maar een action army innerbarrel 25euro vind ik goed genoeg. Je kan natuurlijk ook gekker gaan daarmee licht er ma net aan waar je smaakt na valt.

Qwa range denk ik zo'n 85-100meter maar moet er eerlijk bij zeggen heb geen chrono ervoor gehad dus weet ook niet hoeveel fps hij schoot op dat moment. Schoot met 0.43g geoffs bio bbs.

Heb er een 13ci/3000psi hpa tank bij ook geen idee hoeveel schoten je daarmee kunt halen geen ervaring mee.

Wel met de co2 adaptor daarmee krijg je zo'n 50schots. Dus anderhalf magazijn voor een vsr.

Ik heb een wolverine bolt in me jg bar10 gspec..

Nog geen skirm ervaring mee 26feb ga ik ermee skirmen bij 3division.
Natuurlijk wel getest bij me vriendin op de boerderij in de weiland schieten om de hop up af te stellen. Je kan heel snel doorladen schiet redelijk stil en heel constant eigelijk wel de moeite waard om m aan te schaffen.
Ik heb bij projecten wel een prijslijst wat t mij heeft gekost ma dan heb ik nog maar een action army innerbarrel 25euro vind ik goed genoeg. Je kan natuurlijk ook gekker gaan daarmee licht er ma net aan waar je smaakt na valt.

Qwa range denk ik zo'n 85-100meter maar moet er eerlijk bij zeggen heb geen chrono ervoor gehad dus weet ook niet hoeveel fps hij schoot op dat moment. Schoot met 0.43g geoffs bio bbs.

Heb er een 13ci/3000psi hpa tank bij ook geen idee hoeveel schoten je daarmee kunt halen geen ervaring mee.

Wel met de co2 adaptor daarmee krijg je zo'n 50schots. Dus anderhalf magazijn voor een vsr.

Bedankt voor de aanvulling! Er zijn dus toch mensen op dit forum met zo'n kit. ;)

Misschien wel een goed idee om hem ergens door een chrono te halen met .20 grams bb's om je de teleurstelling bij Bunker Hill te besparen mocht je niet door de fps test heen komen.

Afstelbaar van 0 tot 650 fps. Ligt een beetje aan je regulator. Vandaar dat xoiets bestaat als een tournament lock. Zodat jeje fps niet kun verhogen na de chrono.

Heya, ik heb (dan wel pas 1 skirm) een Wolverine Bolt in mijn JG bar 10 g-spec zitten. Tot zover ben ik nog aan het tunen (komt binnenkort een PDI barrel binnen), maar van wat ik nu kan zien is het een heerlijk apparaatje om mee te knallen.

[backstory]
Voor mij was een persoonlijke reden om te kiezen voor de Bolt omdat ik wel de sniper rol wou vervullen, de consistentie wilde hebben van een springer en de bolt pull van een gas replica (ik trek mijn schouder met een zware veer uit de kom door een oude blessure). En ben dus zo belandt bij HPA, ik had eerst een KJW m700 omgetapped naar HPA door de gas magazijnen draad in te tappen. Dat project is gefaald door mijn technische kunde en heb ik toch nog maar een jaar assault gespeeld. Toen uiteindelijk heeft @Harco mij weten over te halen om te kiezen voor een Wolverine Bolt i.p.v. een Mancraft (de reden weet ik eigenlijk niet meer zo). Hij heeft zelf een TM Vsr 10 met daarin een Bolt systeem, die van hem is wel goed afgesteld en oh my god wat schiet die goed.
[Backstory end]

Zelf heb ik atm in de g-spec alles vervangen (AA hopup, maple leaf barrel, AA bucking, spacers etc) en is de deviatie ongeveer 1 tot 2 fps afhankelijk door welke chrono ik hem heen haal. Ook is ie zeer consistent als in dat hij niet veel vliegers/outlyers heeft, alleen voor de echte statistieken erachter moet ik is een keer op een binnenbaan een dagje spenderen. In het veld werkt het ook echt wonderlijk, als je een demper erin gooit (eentje die standaard met foam komt, of je kan zelf maken door geluidsabsorberend materiaal ringen van de maken) dan ben je vanaf een meter of 15 niet meer te horen. En het is echt prachtig om stil ergens te liggen en dan vervolgens een langs lopende patrouille op 30m afstand verbaast om zich heen te zien kijken waar de bb's nou vandaan komen.

Ik hoop dat dit een beetje heeft kunnen helpen, (en niet te langdradig was :P) en als je vragen hebt kan je mij of Harco altijd vinden op het forum :)