Z-TAC bowman evo III + fast helm

jtalboom

Member
28 dec 2015
7
0
Trophies
1
Ik ben van plan een fast helm te gaan kopen en hier mijn goggles aan vast te maken + meshmask en headset. Nu heb ik gehoord dat je de ztac bowman evo iii vast kan maken aan de fast helm op dezelfde wijze als de comtac headsets.

Weet iemand hier meer over? want ik heb het nergens op het internet kunnen vinden

De standaard Ztactical rail adapters zijn enkel voor de Comtac's dus out of the box zullen die waarschijnlijk niet werken met de Bowman Evo III's. Met wat modification zou het misschien wel kunnen.

Heb even rond ge-googled ook, en kon werkelijk niks vinden over Bowman's die aan de helm gemount zijn, geen how-to's, geen fotos van mensen die het gedaan hebben, echt niks. :neutral: Gelukkig zijn de straps van de Bowman niet zo dik, dus zal makkelijk gaan.

Maar als je echt een helmet-mounted headset wilt zou ik gewoon voor de Comtac II's gaan, tenzij dit jouw stijl niet is. Zou ze dan ook niet in Nederland halen maar in het buitenland. Heb die van mij voor €45,- gekocht vergeleken met de Nederlandse prijs die tussen de €95,- en €115,- ligt.

-Roel

thanks voor je reactie, ik was er inderdaad al bang voor haha. Waar heb je die comtac aangeschaft als ik het vragen mag?

jtalboom;19059 zei:
thanks voor je reactie, ik was er inderdaad al bang voor haha. Waar heb je die comtac aangeschaft als ik het vragen mag?

http://www.shootercbgear.com/product_info.php?products_id=2185

Verzending is wel prijzig, maar zelfs met verzending ben je een stuk goedkoper uit. Maar om het meeste eruit te halen zou ik ook je helm en andere dingen daar vandaan halen als je die nog niet hebt. :)

Verzending is erg snel trouwens, komt vanuit Hong Kong maar het is er binnen 5 dagen ongeveer met de standaard verzendoptie.