za 12 dec Gasselte ACS

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.441
655
Trophies
25
Op zaterdag 12 Dec is er een open skirm op het mooie leuke airsoft bungalowpark te Gasselte

Skirm georganiseerd door ACS. Een leuke mogelijkheid om langzaam aan het jaar mee af te sluiten.

Ik heb me al ingeschreven en hopelijk zie ik daar nog een aantal ACN leden voordat het jaar er weer op zit.

Kosten 25,- P/P

Tijdschema

09:00 Poort open

09:30 Start FPS test

10:00 Briefing

10:30 Aanvang spel

Tijdstip van de pauze is afhankelijk van het spelverloop

16:30 Einde

Het terrein

Outpost Delta 19

Bosweg 2

9462 TA Gasselte

Voorzieningen

<ul style="list-style-type:square">
[*]Droge omkleedruimte
[*]Verkoop van BB’s (G&G/ ICS), smoke (Enola Gaye) en gas (Abbey)
[*]Toiletten
[*]Drinkwater
[*]Electriciteit
[*]Catering verzorgd door de uitbater van het terrein
</ul>

Ik had m ook geprobeerd hier bij agenda items toe te voegen. Maar zie m er nu niet bij staan dus denk dat dat niet gelukt is :(

Ziet er leuk uit! Zijn er meer lui die gaan?

Ik zie em inderdaad nog niet staan bij de agenda

zoals nu lijkt is hwt 99,9% :p  broertje gaat ook mee . en ook een nog broer mee als intro. bij mij als hij kan maar die is nog niet zeker

Gezellig. Ik had veel mensen die een keer mee willen airsoften maar uit eindelijk 3 definitief

Hallo ,

Bij deze willen we ons graag opgeven voor 'de skirm event in Gasstelte.

We zijn net nieuw bij de club , dus graag advies.

Onze naam is Leo en Melvin Ruzius,We hebben nog geen wapens,als het kan even huren of advies iets te gaan kopen.

Graag bericht voor het aanmelden.

Groeten Leo en Melvin Ruzius

Hallo ,

Bij deze willen we ons graag opgeven voor 'de skirm event in Gasstelte.

We zijn net nieuw bij de club , dus graag advies.

Onze naam is Leo en Melvin Ruzius,We hebben nog geen wapens,als het kan even huren of advies iets te gaan kopen.

Graag bericht voor het aanmelden.

Groeten Leo en Melvin Ruzius

O.K.welkom .

Om te beginnen noemen wij de airsoftapparaten geen wapens maar replica's.

Dit om misverstanden bij o.a. de wetshandhavers te voorkomen.

Het aanmelden voor een event kan op de ACN home page bij de skirm agenda maar meestal zal je je ook bij de organisatie zelf aan moeten melden.

Wat betreft het huren van apparaten kan je zelf kijken op de website van de desbetreffende orga.

Een aantal orga's in NL bieden huurkits aan maar niet allemaal.

En wat betreft aankoop; wat willen jullie zelf,wat vinden jullie zelf een leuk apparaat om mee te beginnen?

De meeste beginnen met een M4,A.K.47 of G36.

En van elk zijn er talloze afgeleiden mogelijk.

Voor elke situatie en voor elk wat wils.

Dus worden jullie russofters of toch liever amerikaans gericht?

En dan kan je dus ook nog kiezen voor een S.W.A.T.uitrusting met bijv.een Mp5.

Zeg het maar en dan kunnen wij jullie helpen met de verschillende merken en kwaliteiten.

Suc6.

Of ben je net zo'n gek als ik die voor GB uitrusting gaat ;)
Maar aangezien jezelf nog geen aa's hebt moet je de orga een mailtje sturen om aan te melden en op te geven dat je huren wilt.

Even voor er verwarring ontstaat, Leo heeft verkeerd begrepen dat aanhaken bij ons, niet gelijk betekend dat je ook ACN lid bent. Carry on verder :) 

wie kan mij vertellen hoe het hier met parkeren zit?

kunnen we op eigen terrein staan zodat je ten alle tijden bij je auto kan zoals bij bunker hill?

of is het op een niet afgesloten parkeerplaats?

De parkeerplaats is 50 m buiten het terrein (100 m van de kantine), maar ten alle tijden bereikbaar.

wat ik van Airsofters.nl weet is dat als hun organiseerde je binnen gewoon gebruik kunt maken van de tafels daar om je spullen te stallen en om te kleden/alles in orde te maken. let wel! tafels zijn beperkt dus neem niet teveel ruimte in zodat andere ook nog hebben ;)

helaas zijn mijn intro's afgehaakt................ maar ik ga gewoon nog steeds!