Za 13 feb Beginner-skirm Balls & Arrows (Lelystad)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stey
  • Startdatum Startdatum
Kijk! Bedankt voor de info. Ziet er wel goed uit hoe ze het hebben opgezet ja.

Replica uitleg deden wij bij de briefing, maar kan dus volgens jou wel beter ja.

Jan;18683 zei:
Kijk! Bedankt voor de info. Ziet er wel goed uit hoe ze het hebben opgezet ja.

Replica uitleg deden wij bij de briefing, maar kan dus volgens jou wel beter ja.

Wellicht ben ik alweer wat kwijt, dat kan, was ook erg onder de indruk van alles toen tijdens de introdag. We hebben destijds van jullie een prima uitleg gehad over de regels. Het deed zeker niet onder de maat, helemaal niet als je zag hoeveel man er was. Ik bedoel ook echt niets ten nadele van jullie aanpak, welke prima is :smile:

Feedback is altijd goed,zeker als het opbouwend is. Nu weten we bij een volgende intro dag waar we iets meer aandacht aan kunnen besteden.
En een positief kritische blik is nooit verkeerd, daar worden we allemaal beter van.

De ene intro is de andere ook niet, daar is niets mis mee.
Iedereen heeft een andere aanpak, en de introdagen van ACN zijn voor zover bij mij bekend ook erg in trek. Ik weet het niet zeker, maar dit leek me een redelijk nieuw begrip bij B&A dat men het zelf deed. Er moest namelijk toch nog af en toe nagedacht worden over wat er nu uitgelegd moest gaan worden.

Haha ik had huursetje. Samen met een blonde jongen was ik . Sta in midden voorin op de foto.

Ik sta rechts bij de tenten, balaclava+helm + gloves, loop naar beneden. Daarnaast staat Strelok.

Haha ja ik heb jullie gezien. Mooie replicas hadden jullie. En outfit helemaal perfect.

Een vraagje Waarom gingen jullie voor spetsnaz?

En wat is jullie volgende skirm?

Om eerlijk te zijn is de Spetsnaz badge tijdelijk. Zodra we zin, tijd en geld hebben komt er een мир бригада badge :D

12696924_931623233619500_6150427985835235_o.jpg