za 22 okt ulicoten 2team skirm

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.441
655
Trophies
25
Critical hit: 2 Team Airsoft Event - Dark Forest

Van oktober 22, 08:00 tot oktober 22, 16:30

info@critical-hit.eu
Contact tel: +316 47 90 92 56

Categorieën: Woodland, Nederland, Belgie

2 Team Arcade Airsoft Event!
(Evenementen gaan door vanaf 20 spelers en maximaal 150)

Kosten:
Eigen gear € 25,- p/p
Introducé € 47,50 p/p
(incl. leen replica & camo kleding geen BBs)

Aanmelden via: http://www.critical-hit.eu/inschrij...airsoftuitje-2-team-airsoft-event-dark-forest

Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Zorg dat je op de hoogte bent van de NABV regelmenten zodat je niet voor een verrassing komt te sta an.

Catering:
Wordt verzorgt door Café de kneut.
(alleen contante betaling mogelijk, geen pin mogenlijkheden in het bos)

Ik ga hier heen en met mij;

Aris
intro (stan)
Intro wesley
En nog
2 intro's 80% zeker

Laatst bewerkt:
Ik dus met paar man.
Weer ziet er driog uit voor zaterdag. Wel 70% kans op meerslag :s
N maar hopen dat het alleen maar beter wordt

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Stan zou mee gaan. Maar die kon dus niet.

Wel gaat aris mee en neef met vriendin.

Ik en een maat van me hebben een geweldige dag gehad! Leukste was dat de tegenpartij (aanvaller) met de bom gingen rushen naar de onderzeeer dus wij met dik 10man op die gasten knallen en natuurlijk allemaal afgeschoten. Op een gegeven moment was de replica van m'n maat leegs, dus ik gaf hem mijn glock en zei "ren naar die onderzeeer en alles wat in de buurt komt afschieten!!" Dus hij klaarmaken om te rennen en wij met z'n allen supressen. Zat ie uiteindelijk daar in z'n eentje met alleen een glock en ik samen met een sniper die achter me stond kapot lachen haha. Ook heb ik @Toothpick nog gezien met z'n squad :)

Was leuke dag. Ideaal airsoft weer. Niet te koud en ook niet te warm. 2spelers die voor het eerst mee deden hebben flink "huisgehouden" bij de tegenpartij. De een was een kleine dame dus kreeg call sing chiwawa(ook wel charlie). De andere intro was al gelijk enthousiast voorwaards aan het gaan met succes en kreeg callsing Rambo (dit omdat ik als team aanvoerder al romeo was)
Aris zijn m60 was gemaakt alleen hield er bij de fps meeting mee op. Dat ding is blijkbaar allergische voor skirms. Zijn callsing werd whiskey (omdat hij dat wel lekker vind)
Tot slot mijn neef als sniper werd sierra vanwege zijn sniper rol.

Bij de bommissie van hierboven hebben wij voorkomen dat ze konden flanken. Na een poosje waren wij de flank door en zijn zo achterlangs omtrokken. Helaas konden we niet als gepland de vijand in de rug pakken omdat team blauw hier al was door gebroken deels en vijand nabij safety in gebouw zat. Hier kwamen helaas opeens van respawn team rood van achter en zaten we klem en helaas konden we er niet genoeg uitschakelen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ook een pistol pang gemaakt alleen schrok die persoon zo dat ik een salvo kreeg waarvan ik nu bloedrode plek op mijn been heb.
Wel waren er assault replica's die met sniper afstand schoten tot verder. Dit wil ik ook in mijn aeg. Ben deze range nog nooit tegen gekomen. Of het was hpa met fast trigger die dus misbruik maken van de 450fps regel.

Bij critical hit hoef je op je 450 fps DMR geen delay te hebben. Ben er ook al een paar keer door te grazen genomen.