za 28feb cqcentral r'dam

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Helaas vorige keer te weinig aanmeldingen maar wil er toch spelen voordat ze definitief sluiten. Mogelijk blijven ze open tot nov maar ligt aan de nabv.
Dus daarom momenteel nog open tot eind feb.

Hier nog mensen die ook mee willen doen?
 
spaanse polder

entree 20,- (gelukkig nog nette prijzen ipv de dure nl prijzen van 30,- tot meer)
aanvang 09.00 en einde om 16:00
aanmelden via cqcentral@outlook.com
 
Doe geen moeite, @Toothpick, die user is nog minderjarig..En kan zich derhalve nog niet aanmelden.
 
@campesteijn oke, eigenlijk zou er leeftijd ristrictie op forum moeten zitten ;)


maar hopelijk zijn er hier wel airsofters die de 28e willen spelen in r'dam. Zou me wel leuk lijken om ACN'ers ergens anders te zien dan bij BH
 
in tegenstelling tot een zojuist op FB verschenene bericht. Er zijn nog plaatsen vrij voor 28feb!

1 maart is wel vol.
 
Ik ga over a28. Bilthoven is a27. Of je moet vervoer naar a28 kunnen regelen.
 
Het ligt precies tussen de 2 snelwegen in :) Ik kan wel kijken of ik ergens naartoe kan komen denk ik... Heb je een sugestie, misschien kan ik me ma/pa even fixen dat ze me brengen naar de plek.
 
als het kan carpoolplein Soesterberg. is voor je chauff makkelijk om weer om te keren naar huis en voor mij ook makkelijk weer snel trug snelweg op
 
Ja me pa kan me brengen naar Soesterberg. Kan je misschien aangeven hoelaat is daat moet zijn?
 
Wie evt ook nog wilt. Er zijn nog 5 plekken vrij dus wacht niet te lang
 
Zijn vele mogelijkheden dus daarom dat ik het vroeg. En heeft hij oog voor mannen is ook geen probleem als hij mij maar met rust laat.
 
 En heeft hij oog voor mannen is ook geen probleem als hij mij maar met rust laat.

Je steld zelf voor om hem bij de A28 op te pikken... Zat daar geen homo ontmoetings plaats   :p 
 
Heeee... ik let even niet op het forum en kijk wat er gebeurd.... Hoe weet jij dat het een homo-ontmoetingsplaats is? Ervaring? :p