zal me ff voorstellen + een klein vraagje.

maartenk1990

New Member
3 jul 2014
1
0
Trophies
1
naam: maarten
leeftijd: 23
Te wone: groenlo
wist een lange tijd van het bestaan van airsoft, maar nooit veel interesse ingehad omdat ik dacht: illegaal in NL en zal het ook wel eeuwig blijven.
sinds relatief korte tijd erachter gekomen dat het legaal is en 2 weken later zat ik op bunkerhill als introducee (eind mei)
direct daarna mijn NABV pas aangevraagd en in de tussentijd alvast gear besteld: woodland kleding, tacticalvest en nog veel meer. ondertussen ook een airsoft groep in de beurt gevonden.
afgelopen maandag mijn pas binnen gekregen en mijn eerste replica besteld van taiwangun een d-boys M4.

ik kan niet wachten om voor het eerst op een veld te stappen in mijn eigen gear. dus hopenlijk tot snel allemaal.

nu toch nog ff het vraagje voor mensen die hun replica ook bij taiwangun hebben besteld: ik de service in verband met het downgraden van de FPS betrouwbaar of zal ik het replica zo wie zo nog op de FPS testen voordat ik voor het eerst er mee het veld op ga?
 
Welkom!
Goed bezig! Wanneer was je trouwens bij bunkerhill?
D-boys is een goed beginners merk dus dat zit wel goed!
Heb zelf nog geen replica bij taiwangun vandaan dus daar kan ik helaas niks over zeggen maar als ik jou was zou ik sowieso een fps test doen want je weet het maar nooit!
 
Hallo Maarten, welkom op het ACN Forum.

Leuk dat je ook met deze mooie sport gaat beginnen :)



Recentelijk heb ik zelf 2 replica's bij Taiwangun gekocht, en had daarbij ook aangegeven dat deze gedown / upgrade moesten worden. Maar dit hebben ze überhaupt niet uitgevoerd. Wel kreeg ik bij mijn levering een bonnetje met daarop een rijtje met FPS waarden. Deze hebben ze zelf geschoten en gemeten, dus deze klopt ook. Ik weet niet hoe ze de hopup afstellen, dus kan +- 20 FPS schelen, maar daar zal het ook bij ophouden. Deze FPS meting is bij hun ook gelijk een kwaliteitscontrole die ze bij alle replica's uitvoeren, dus ik verwacht dat deze ook nog ergens bij jouw in de doos moet rond zwerven.
 
Welkom maarten!

zo te zien is je vraag al prima beantwoord.
 
Hoi Maarten.

ik check elke keer voordat ik naar een skirm ga,mijn fps.

ik heb zelf nog geen chrono,maar gelukkig heb ik 2 hele aardige achter buurmannen waar ik hun chrono van mag lenen.

Je weet nooit of er iets los zit,of versleten is waardoor je fps omhoog is gegaan.
dan baal je namelijk wanneer je bij de skirm chrono staat.

dboys vind ik ook prima,ik heb zelf een dboys m4a1. 
Hij doet het super.

veel succes verder,en tot op een skirm
 
welkom maarten. Leuk dat je deze sport ook gaat doen. Tot Skirms!

Slaydo
 
<a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/profile/47/Mobius001" title="Link: http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/profile/47/Mobius001">Mobius001</a>
dat was zondag 25 mei. de volgende keer dat ik er heen ga moet ik nog even zien. ik hoop 27 juli, maar daar zijn nog twijfels over.

en <a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/profile/56/Eviltwin-NL">Eviltwin-NL</a>
hartstikke bedankt voor deze informatie. de groep waar ik bij kom heeft helaas nog geen chrono, dus ik zou niet weten waar ik het voor de had zou kunnen testen.
een beetje op hoop van zege dan maar.