Zaterdag 7 April RSL Assendelft Open Skirm

JWieleman

Well-Known Member
17 jan 2018
548
254
Trophies
15
Daar het dit weekend (eindelijk!) weer heerlijk weer gaat worden, ga ik zelf in iedergeval in Assendelft voor het eerst met eigen gear spelen. Zijn er nog meer van plan om kijk te nemen hier?

Tijd: 10:00 tot 16:00

Locatie: Outdoor Assendelft

Aantal spelers (nu): 4

Maximaal aantal spelers:

Opmerkingen: Zaterdag
10.00 - 10.30 Poort open
10.00 - 10.45 Chrono
10.45 - Briefing
16.00 Einde dag
Kosten 20,-

Ik reis zelf met OV vanuit Amsterdam-West.
 
Ik ga niet aanwezig zijn maar mijn tip is wel om je gear zo onopvallend mogelijk mee te nemen.
je weet maar nooit wat voor mensen je tegen komt in het OV.
Beetje jammer als je de skirm uberhaupt niet haalt.

en pro tip: Neem schoon setje kleren mee en een vuilniszak voor de smerige.
 
Dankjewel, komt goed. Was gewoon van plan niks aan te doen qua camo oid, gewoon me normale kleding icm weekendtas en me replica tas. Ik denk dat ik alles wel in die twee mee kreeg. Uiteraard slotje op me replica tas.
 
Dankjewel, komt goed. Was gewoon van plan niks aan te doen qua camo oid, gewoon me normale kleding icm weekendtas en me replica tas. Ik denk dat ik alles wel in die twee mee kreeg. Uiteraard slotje op me replica tas.

Zolang het niet direct duidelijk is dat je een replica bij je hebt is het prima :D

Ik ben altijd enorm huiverig als het op replica's en het openbaar aankomt. Ik wil.liever niet besprongen worden want "hij heeft een wapen"
 
Naja ik neem alle voorzorgsmaatregelen en heb er contact over gehad met de NABV uitgebreid. Komt goed!