Zoals hierboven al staat. Maak het gewicht realistisch net als 90% van alle AA's. Zo houd het het spel ook uitdagend voor jou en leuk voor de tegenstander. Maar let op!! je zult HIT's op je schoenen krijgen en elke mm die uitsteekt. Let er dus op dat je ze wel pakt. Er zijn genoeg mensen die een afkeer hebben van schilden omdat de gebruiker zijn hits niet pakt(ik geef toe ik ben er 1 van)
Hekel aan die schilden doordat de gebruikers VAAK (lees: niet altijd) hun hit niet pakken. Dus hekel aan de schilden door een hekel aan te hebben dat de schildgebruikers hun hit niet pakken.Hekel aan of hit niet pakken?
Ik zal de hits gewoon pakken, speel liever eerlijk zodat iedereen plezier heeft dan dat alleen ik het hebZoals hierboven al staat. Maak het gewicht realistisch net als 90% van alle AA's. Zo houd het het spel ook uitdagend voor jou en leuk voor de tegenstander. Maar let op!! je zult HIT's op je schoenen krijgen en elke mm die uitsteekt. Let er dus op dat je ze wel pakt. Er zijn genoeg mensen die een afkeer hebben van schilden omdat de gebruiker zijn hits niet pakt(ik geef toe ik ben er 1 van)
Ik vind het project en het filmpje wel leuk.
Alleen ben ik geen fan van het gewicht wat al benoemd is. Bepaalde spullen hebben voor en nadelen, bij een riot shield is dat het afkaatsen van kogels, maar als nadeel een groot gewicht. In het echte leven zou je na een kogel inslag een kogel in je maag hebben + een hoop splinters. Je snelheid zal dus ook minder zijn, en je moet ook bewuster omgaan met bewegen om wat energie over te houden. Als we dit zouden opvolgens, waarom bouwen we dan niet allemaal een schild op onze replica's (R6S referentie) Lekker makkelijk toch?![]()
Een echt schild begint rond de 6 kilo maar is dan alleen voor klein kaliber munitie.
Een schild op je replica zou ik juist erg gaaf vinden. Ook weer alleen klein kaliber en scherven voor real steel, maar zeker een tacticool factor en scheelt je een hoop faceshots.
En een schild is handig, maar het ligt vooral aan de persoon die hem gebruikt.
Zou opzich wel gaaf zijn, alleen gaat het voor veel discussie zorgen. Ikzelf zou het niet leuk vinden wanneer iemand een schild op zn replica zou zettenAl speel ik nooit CQB.. We zouden ook kunnen airsoften in van die grote opblaasbare ballen. Dan ben je al helemaal safe xd
Dan knife ik je wel. Of ik rol je gewoon om
Maar een gunshield zou je alleen bij headshots van recht van voor beschermen dus zal niet gek veel uitmaken lijkt mij. Scheelt alleen bij die irritante mensen die het leuk vinden om gezichten te schieten. Zit over een DSI helm na te denken juist daarvoor. Gasselte 3x een sniper faceshot ontvangen dus misschien binnenkort een faceplate.
Maar als we een simulatiesport doen (volgens de NABV doen we reïnactment) en als het IRL bestaat zou het dus kunnen/ mogen. Maar dan moet het gewicht wel kloppen imho.