Eviltwin-NL;19996 zei:Devil serie is volgens mij recyclbaar plastic.
De bio blasters zijn wel biologische afbreekbaar. Gebruik ik ook.
Ook in meerdere gewichten (0,2 0,25 0,28 0,32) dus ook goed voor upgraden replicas
Tritega;19999 zei:Eviltwin-NL;19996 zei:Devil serie is volgens mij recyclbaar plastic.
Ook in meerdere gewichten (0,2 0,25 0,28 0,32) dus ook goed voor upgraden replicas
De vraag is eigenlijk of ze zijn toegestaan op Skirms
Rebelattack;20002 zei:Tritega;19999 zei:Eviltwin-NL;19996 zei:Devil serie is volgens mij recyclbaar plastic.
De vraag is eigenlijk of ze zijn toegestaan op Skirms
Binnen Nederland wordt verwacht dat je bb's gebruik van biologisch afbreekbaar plastic, dit zijn bb's van PLA, voornamelijk ken zo uit mijn hoofd geen andere bio afbreekbare polymeren. Hier wordt op sommige skirm locaties netjes op gelet en bij sommige misschien wat lakser over gedaan maar om het milieu schoon te houden en te zorgen dan jij of de mensen die de skirms verzorgen geen boetes krijgen kun je beter gewoon bio afbreekbare bb's gebruiken.
Rebelattack;20005 zei:
Tritega;20006 zei:Rebelattack;20005 zei:
Dus deze BBS gebruiken op Skirms wordt over het algemeen afgeraden is dat correct?
Peter;20007 zei:Tritega;20006 zei:Rebelattack;20005 zei:
Dus deze BBS gebruiken op Skirms wordt over het algemeen afgeraden is dat correct?
Het is verboden.
Stey;20012 zei:Als je echt zeker wilt zijn dat je bio-BB's gebruikt, kun je net zo goed op locatie BB's kopen. Daar zou niets anders verkocht moeten worden dan bio-BB's.
Tritega;20017 zei:Stey;20012 zei:Als je echt zeker wilt zijn dat je bio-BB's gebruikt, kun je net zo goed op locatie BB's kopen. Daar zou niets anders verkocht moeten worden dan bio-BB's.
Deze BB's staan echter te koop bij Shogun.
Rebelattack;20021 zei:Tritega;20017 zei:Stey;20012 zei:Als je echt zeker wilt zijn dat je bio-BB's gebruikt, kun je net zo goed op locatie BB's kopen. Daar zou niets anders verkocht moeten worden dan bio-BB's.
Dus?????
Tritega;20022 zei:Rebelattack;20021 zei:Tritega;20017 zei:Stey;20012 zei:Als je echt zeker wilt zijn dat je bio-BB's gebruikt, kun je net zo goed op locatie BB's kopen. Daar zou niets anders verkocht moeten worden dan bio-BB's.
Dus?????
Nederlandse site, vind het raar dat ze dan deze verkopen
Rebelattack;20049 zei:@Sander, mooi om te weten, niet dat ik het deed want mijn ouders zijn nu al niet blij met het biodegradable plastic in de tuin XD