Zijn er airsoft winkels open op zondag?

Glenn_Holtus

Member
18 apr 2018
5
1
Trophies
2
Beste allemaal,

Zijn er Airsoft winkels in Nederland die op zondag geopend zijn?
Graag hoor ik van jullie :)

Grtz, Glenn.

De showroom van Shogun Wormerveer is sinds 2 weken nu ook elke zaterdag geopend van 10:00 tot 16:00 uur! :)

Bij de bazaar hebben ze niet echt super veel tijd om je van alles uit te gaan leggen. Prima plek als je daar even snel een replica wilt aanschaffen, zou je wat meer info willen zou ik je adviseren om naar de showroom in Wormerveer te gaan, daar nemen ze rustig de tijd voor al je vragen!

Thanks voor de info! Shogun wil ik zeker nog een keer gaan checken, mijn oog blijft vallen op de mp7 die ze verkopen haha

• Leuk
Waarderingen: Prinzie
Thanks voor de info! Shogun wil ik zeker nog een keer gaan checken, mijn oog blijft vallen op de mp7 die ze verkopen haha

MP7 is inderdaad een aardig leuk modelletje, helemaal dat Green Gas Blowback erop (wanneer je de van H&K bedoeld)

Zelf loop ik nu te kwijlen op een H&K M27 die hoogstwaarschijnlijk volgend weekend opgehaald gaat worden en omgebouwd gaat worden naar een DMR.

Let erop h&k maakt geen replica’s, er worden alleen trades verschaft aan OEM’s via de licentie houder, meeste h&k modellen van vfc af. Daarbij zou ik altijd meerdere opties bekijken gezien het in nl bij veel shops duurder is en shogun niet de beste reputatie heeft.

Let erop h&k maakt geen replica’s, er worden alleen trades verschaft aan OEM’s via de licentie houder, meeste h&k modellen van vfc af. Daarbij zou ik altijd meerdere opties bekijken gezien het in nl bij veel shops duurder is en shogun niet de beste reputatie heeft.

Dat H&K zelf geen replica's maakt was mij bekend, het gaat inderdaad alleen om de markings en dergelijke op het wapen. Ik praat inderdaad ook over een M27 van VFC.

Zelf net nieuw op dit forum, maar geniet van alle informatie overal! Wat zou jij dan adviseren? Vergelijken met een Gunfire?

Dat H&K zelf geen replica's maakt was mij bekend, het gaat inderdaad alleen om de markings en dergelijke op het wapen. Ik praat inderdaad ook over een M27 van VFC.

Zelf net nieuw op dit forum, maar geniet van alle informatie overal! Wat zou jij dan adviseren? Vergelijken met een Gunfire?

Gunfire is ontiechelijk duur voor VFC Hk replica's op een of andere manier, kijk eens naar Duitsland zeker als je hem toch ombouwt, heb mijn HK416 van VFC daar voor 380 kunnen kopen en veel goedkoper kon ik hem toen niet vinden.

Gunfire is ontiechelijk duur voor VFC Hk replica's op een of andere manier, kijk eens naar Duitsland zeker als je hem toch ombouwt, heb mijn HK416 van VFC daar voor 380 kunnen kopen en veel goedkoper kon ik hem toen niet vinden.

Ik zal eens kijken! Bedankt voor de info voor zover :-)