zijn er Airsofters in Friesland tussen de 35 en 45 jaar

Smokediver

New Member
14 feb 2016
2
0
Trophies
1
Ik zoek eigenlijk iemand die Airsoft speelt in friesland die mij wegwijs wil maken in de wereld van het Airsoft gebeuren. ik ben zelf 40 jaar daarom lijkt het mij goed om iemand in die leeftijd te vragen om ervaringen te delen.

groet Bert

Helemaal niemand hier uit de buurt,
misschien iemand tips hoe ik wel met iemand in contact kan komen.

groet Bert

Hoi Bert,
Ervan uitgaande dat je al lid bent van de NABV kun je het handigste gewoon naar een event gaan en daar airsofters aanspreken.

Als je nog geen lid bent kun je ook bij diverse organisaties huurkits krijgen. De betreffende organisatie meld je dan aan als introduce. Vervolgens kun je daar mensen aanspreken en je vragen stellen.

Wel eens met @Sander. Persoonlijk is mijn ervaring dat je heel snel met mensen in contact komt als je er gewoon lekker op af stapt en aan de klets gaat. Leeftijden spelen binnen airsoft voor zover ik weet helemaal geen rol. Je moet gewoon lol hebben en iedereen in z'n waarde laten. Tot dusver heb ik geen enkel akkefietje gezien tijdens de keren dat ik ben gaan airsoften. Integendeel, juist heel veel leuke gesprekken gehad. FF bij die replica's spieken, ff daar kijken. Het contact gaat dan vaak ook veel sneller als op een forum, waar tekst tekst is.

Helemaal mee eens. Als uber Airsoft groentje kan ik dat be-amen. De drempel om contact te leggen is op een skirm heel laag en als je al tegen iemand "coole gun!" zegt heb je al een gesprek :smile:

Wat de rest al zegt. Je staat zo met iedereen te ouwe hoeren.

NDTA is een team voor noord NL / Friesland.
Daar kun je eens even naar zoeken.
Linkie naar de concurrent om eventueel in contact te komen en andere teams te zoeken:
http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=86&t=1830

dank jullie wel voor de reacties, ik zal me binnenkort melden bij een skirm, en ja ik heb me aangemeld bij de NABV., dus dat gaat ook goed komen