zijn er ook kleine evenementen/trainingen?

Fearce

Member
30 apr 2015
7
1
Trophies
2
hoi allemaal

al jaren vind ik airsoft helemaal geweldig. het lijkt me erg leuk om te doen maar ik vraag me af of ik het geld er wel voor heb.

ik heb even tussen alle evenementen gekeken en zag dat de weekenden meestal aan de andere kant van het land zijn (ik woon in leiden) dus iedere keer dat ik naar een weekend ga is dat al 20 euro voor het openbaar vervoer. dan kost zo'n weekend/evenement ook nog geld (laten we zeggen 25 euro). en dan betaal je ook nog de 8 euro per maand voor je nabv lidmaanschap. als je dan dus 1 keer per maand naar een evenement gaat betaal je al  53 euro (plus nog alle BB's die je wegschiet)

ik ben nog een student (ik ben 19 jaar en moet na dit jaar nog 1 jaar) en heb het dus niet heel breed.

ik vroeg me dus af of er ook gewoon kleine evenementen/trainingen zijn die niets/weinig kosten want iedere maand naar een zo'n prijzig evenement zit er voor mij echt niet in.

airsoft lijkt me heel leuk om te doen maar is ook er prijzig dus zit heel erg te twijfelen of ik het wel moet doen. het is zonde om voor een paar honderd euro aan uitrusting enzo te kopen en dan geen geld te hebben om daadwerkeling naar evenementen te gaan

Hey Fearce! Welkom op het ACN forum :) 

Ik ben zelf ook nog maar net in aanraking gekomen met Airsoft dus veel over de evenementen kan ik je niet echt vertellen, wel weet ik dat je ruim onder de honderd euro uitrusting kan krijgen ( Om mee te beginnen natuurlijk ) Nederlandse uniformen kosten al helemaal geen drol meer, en wat betreft de BB's, ik stond versteld van het feit dat ik na mijn eerste introducee skirm met ruim meer als de helft mijn bijgekochte BB's ( Een zak bevatte 1000 BBs)  weer naar huis vertrok. Ik ben dan ook absoluut geen pray&spray figuur maar heb de hele dag met 2 magazijnen kunnen spelen. ( en heb wel degelijk actie gezien, maar gericht geschoten met bursts )