Zoekopdracht opslaan in de marktplaats

Tom de Witte

New Member
10 jan 2025
2
1
Goedemiddag allen,

Na vanochtend mijn NABV-proces afgerond te hebben, wil ik natuurlijk gelijk op zoek naar een eerste replica.
Om het overzichtelijker te maken (en niet steeds een zoekopdracht in wil stellen) wil ik een zoekopdracht opslaan, maar gevoelsmatig klopt er iets niet.
Dus wie heeft voor mij de oplossing :)

Ik ga naar replica's > AEG > zoekopdracht, en het volgende bijv. ingeef:
-prijs max 150/175/200 (wat je ook wil)
-prijsmodel: te koop (aangezien ik iets van een ander wil kopen)
-land: Nederland (logisch, daar woon ik)
-afstand / model / merk etc doet er voor mij nu nog niet toe.

Maar als ik het opsla en later airsoftbazaar weer open, koppelt hij de zoekopdracht aan ál het aanbod op de marktplaats i.p.v. alleen AEG-replica's.
Andersom, als ik de zoekopdracht open en het instel op AEG, verwijdert hij de ingegeven filtering.
Doe ik iets verkeerd? Of werkt dit gewoon niet optimaal?

Ik hoor het graag!

Groeten,
Tom

Hoi,

Ik was dit eens even aan het bekijken, omdat ik wel nieuwsgierig was.

Ik heb hier een zoekopdracht geprobeerd op te slaan, zonder dat ik iets had aangepast. Ik krijg dan deze melding:
1736532389255.png

Ik vermoed dat Airsoftbazaar niet een zoekopdracht opslaat in je profiel, maar een zoekterm. Oftewel: de worden die je hebt ingevuld.

Je kunt verder het beste, mocht dit eventueel niet hebben geholpen, met de klantservice van Airsoftbazaar contact opnemen via de Helpdeskpagina/chatbot.

Ik slinger zelf eigenlijk alles wat enigszins interessant is in mijn favorieten, dan kan ik het in ieder geval altijd terug vinden

Ik slinger zelf eigenlijk alles wat enigszins interessant is in mijn favorieten, dan kan ik het in ieder geval altijd terug vinden
Dit is wel eigenlijk de way-to-go, denk ik. Zowel voor verkoper als koper, de verkoper ziet dat jij geïnteresseerd bent en jij ziet de huidige status snel. De verkoper zal niet de eerste zijn met Airsoftbazaar Pro, die jou benaderd om een goede deal te sluiten, omdat hij kan zien dat jij het als favoriet hebt gemarkeerd. Een win-win voor beiden.

Bedankt voor de reacties en tips! Ze hadden de genoemde logica over het hoofd gezien en gaan het meenemen in de verdere development. Als favoriet kenmerken is dus the way to go. En hij opnieuw zoeken helaas voorlopig gewoon opnieuw de filtering aanbrengen.

• Leuk
Waarderingen: Nordin