Goedemiddag allen,
Na vanochtend mijn NABV-proces afgerond te hebben, wil ik natuurlijk gelijk op zoek naar een eerste replica.
Om het overzichtelijker te maken (en niet steeds een zoekopdracht in wil stellen) wil ik een zoekopdracht opslaan, maar gevoelsmatig klopt er iets niet.
Dus wie heeft voor mij de oplossing
Ik ga naar replica's > AEG > zoekopdracht, en het volgende bijv. ingeef:
-prijs max 150/175/200 (wat je ook wil)
-prijsmodel: te koop (aangezien ik iets van een ander wil kopen)
-land: Nederland (logisch, daar woon ik)
-afstand / model / merk etc doet er voor mij nu nog niet toe.
Maar als ik het opsla en later airsoftbazaar weer open, koppelt hij de zoekopdracht aan ál het aanbod op de marktplaats i.p.v. alleen AEG-replica's.
Andersom, als ik de zoekopdracht open en het instel op AEG, verwijdert hij de ingegeven filtering.
Doe ik iets verkeerd? Of werkt dit gewoon niet optimaal?
Ik hoor het graag!
Groeten,
Tom
Na vanochtend mijn NABV-proces afgerond te hebben, wil ik natuurlijk gelijk op zoek naar een eerste replica.
Om het overzichtelijker te maken (en niet steeds een zoekopdracht in wil stellen) wil ik een zoekopdracht opslaan, maar gevoelsmatig klopt er iets niet.
Dus wie heeft voor mij de oplossing
Ik ga naar replica's > AEG > zoekopdracht, en het volgende bijv. ingeef:
-prijs max 150/175/200 (wat je ook wil)
-prijsmodel: te koop (aangezien ik iets van een ander wil kopen)
-land: Nederland (logisch, daar woon ik)
-afstand / model / merk etc doet er voor mij nu nog niet toe.
Maar als ik het opsla en later airsoftbazaar weer open, koppelt hij de zoekopdracht aan ál het aanbod op de marktplaats i.p.v. alleen AEG-replica's.
Andersom, als ik de zoekopdracht open en het instel op AEG, verwijdert hij de ingegeven filtering.
Doe ik iets verkeerd? Of werkt dit gewoon niet optimaal?
Ik hoor het graag!
Groeten,
Tom