Zondag 10 mei, Veluwe Airsoft

lotte

Well-Known Member
29 okt 2014
360
166
Trophies
21
Wy vladimir en ik gaan zondag 10 mei naar Veluwe Airsoft,


Gaan er nog leden of bezoekers heen,


zou wel erg leuk en gezellig wezen
 
Ik ga mn best doen om er bij te zijn :D  Lijkt me leuk, weer een keer VA met vriendjes en vriendinnetjes   ;)
 
Ik kan dan zelf niet, maar leuk en goed dat jullie het op het forum zetten. Stuur als je wilt nog even het evenement in. Dan zet ik hem ook in de agenda :) 
 
Ik kan ook niet vermoedelijk,, ik geloof iets met gezins uitbreiding ofzo...... :p
 
He he, Gelukt


eindelyk na gisteren en vandaag  geprobeerd te hebben,telkens een rode balkj met een tekst erin,dat er iets niet goed was


is het eindelyk gelukt om er een evenement te maken,


Yesss de aanhouder wint,


nu maar hopen dat er meerdere airsofters van het acn/en bezoekers meegaan,


hoe meer zielen,hoe meer vreugd,


 


@Sander heel veel succes en sterkte tegen die tyd,


ik hoop dat alles goed gaat
 
Sorry Lotte, ik ga in mei al weekend naar Bunker Hill en wil ook graag naar België in juni, dus ik sla deze ook over! 


Veel plezier alvast!
 
Heej Lotte,


Ben nog niet bij veluwe airsoft geweest maar ben het nog wel van plan.


Helaas ga ik in mei ook al naar bunker hill. Wie weet volgende keer.


Veel plezier alvast
 
Vragen of Mike mee wil en met zn drieen een huur autotje delen ? Jullie komen allemaal uit de zelfde grep....   uuh regio ;)  dus dat zou een optie zijn...  via bo-rent nog geen €35 voor een aygo (al heb ik niet op addertjes onder het gras gelet )


Ook zie ik al weer wind op de verwachtingen verschijnen :O  dus mijn aanwezigheid is nog onzeker :(


 
 
Inmiddels kan ik niet meer, want ben dan in je stadje Sebastiaan, voor een doopdienst. ;)
 
Jammer man :'( Maar jah, sociale verplichtingen horen er ook bij :-/
 
Ik dacht zojuist, laat ik me maar vast inschrijven van af het werk voor dat het straks vol zit met dit mooie weer.....

Maar Helaas, Te laat. Zit al vol :( ben er helaas dus niet bij :|
 
Jammer man,maar de volgende skirm proberen we het gewoon weer toch?
 
Zo,gister de skirm beleeft en tegen wat kleine probleempjes opgelopen.


De skirmdag op zich was erg leuk weer.


Vooral omdat het weer erg meezat,t was zelfs warm.


Maar er werd door bepaalde individuen nogal ruimdenkend met de fairplay omgegaan.


Als een persoon zijn hits consequent niet neemt dan zal dat wat gemopper geven maar verder zal het spel er niet veel onder lijden.


Maar als een hele groep dat niet doet dan gaat het gehele event op zijn platte bakkes.


En das nou zo jammer.


Als je paintbal gewend bent en die gameplay meebrengt naar een airsoftveld dan ben je niet goed bezig.


Verder de bolt catch van mijn M4 kwijtgeraakt en de Mp5 die ineens geen BB's meer uitspuwde.


Ik schoot nog ff door en toen kwam er schuimrubber uit de supressor.


?!?


Bleek dat de schuimrubber ringen die het geluid dempen op de 1 of andere manier voor de barrel zijn komen te zitten.


Mwah,dat was dus gauw opgelost.


Schuim eruit en knallen maar.


Die schoot daarna als een dolle en ik stuurde een hoop tegenspelers terug naar hun respawn.


Zelfs van afstanden waarvan ik dacht dat ik dat nooit halen zou.


Leuk zo'n budgetbuks die boven verwachting presteert.


Mijn sniper heeft zich ook eindelijk bewezen als een apparaat waarmee je iemand raken kan.


Daar was dan wel eerst een andere barrel voor nodig.


Volgende stap is een andere hop up.


Lotte heeft zich ook kranig verweerd en heeft met haar arsenaal ook behoorlijk wat schrik in de tegenstanders gekregen,respect.


De 2e intro die ik meehad,Kevin,heeft genoten van zijn eerste airsoft ervaring.


Maar ook hij zag de unfaire houding van sommige individuen en dat heeft het geheel voor hem toch wat negatiever doen uitkomen dan dat het zou moeten zijn.


Dit is een gentlemans game.


Laten we dat met zijn allen zo houden.


Fairplay boven alles!
 
Ik had jullie nog gezocht op de foto's, maar kwam jullie niet tegen :O Zeker de heledag in de bosjes gelegen ;)    De Bakkies kwam ik op de foto's dan wel weer tegen.


 


En als je MP5 vanzelf als maar beter gaat schieten, is dat een mooie meevaller :D


Heb je de AUG nog een beetje kunnen testen?
 
Jammer van de hits! Ik heb dat vaker gehoord. Goed dat het je dag niet heeft verpest! 


En idd erg relaxed dat je MP5 zichzelf heeft geuprade ;) 
 
Jaja,zichzelf heeft geupgrade.


Duh,dat ding z'n hop up heeft het tot gister toe niet goed gedaan.


Maar dat was dus niet de hop up waardoor de bb's omhoog gingen maar het schuim in de surpressor.


En nu is dat dus mijn favo replica.


Wat een afstanden haal ik met dat gekke ding.


Mijn sniper komt maar een klein stukje verder dan de Cyma.


Maar de M4 mag er ook wezen ook al is momenteel de hop up versleten.


Eviltwin:ik heb de AUG niet in mijn handjes gehad.


Das mijn meisje haar kindje.


Daar mag ik alleen maar naar kijken.