Zondag 28 augustus - Ulicoten

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
J

jules.cornelissen

Hey allemaal,

Aanstaande zondag ga ik skirmen met twee vrienden in Ulicoten.

Het zal voor beide hun eerste keer zijn. Dus lekker ongedwongen, een beetje kills maken en een eerste kennismaking.

Mocht je het leuk vinden en komt het uit. Dan ben ik best bereid om een paar man extra op sleeptouw te nemen!

(Gewoon mee skirmen mag natuurlijk altijd ongeacht je ervaring!!)

Lijkt je het wat stuur dan een PM bericht!

Link voor tickets:
http://www.critical-hit.eu/inschrij...-factions-storyline-airsoft-event-dark-forest

Gr, Binky Jules

• Leuk
Waarderingen: Kefka
Ik zou graag mee willen aleen zal mijn replica niet optijd binnenzijn en pistol only lijkt me minder. Mocht deze toch binnenzijn laat ik het nog weten

Thanks Jules,

Heb een vrijgezellenfeest :( denk je aan genoeg drinken in deze tropische temperaturen!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
@Jan Komt voor elkaar. Wordt 30 graden hoorde ik? Ben nu nog namelijk op vakantie. Dus geen idee wat het weer in Nederland doet.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ze zeggen het. Dat word dan wel een skirm in n zwembroek en heeel veeel water :D

Colt 1911 met 3 mags net binnen. En huren wil ik niet want ik heb net alles aangeschaft zou zonde van mijn geld zijn imo

Ja daar heb je gelijk in. Je zou eventueel objectives kunnen rushen met je pistool, als je dat wat lijkt tenminste?

Hoi hoi lijkt me leuk om mee te gaan maar heb dan een pickup of een crashplek nodig.voor een dagje btw ik heb eindelijk mn crytak binky (op mn kamer :D)

Hoi hoi lijkt me leuk om mee te gaan maar heb dan een pickup of een crashplek nodig.voor een dagje btw ik heb eindelijk mn crytak binky (op mn kamer :D)

Hmm dat wordt lastig, heb al 2 man crashen in mn slaapkamer welke ook meerijden. Daar komt mijn eigen gear dan nog bovenop... Waar moet je vandaan komen toevallig?

@Jan Ik kan hem trouwens niet in de agenda zetten zoals jij in dat gepinde topic laat zien...

@Jan Ik kan hem trouwens niet in de agenda zetten zoals jij in dat gepinde topic laat zien...
Bedankt voor t aangeven. Zit m misschien in de rechten. Ga ik vanavond even naar koekeloeren!

EDIT: jep! Stond iets verkeerd. Try again plox!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het toevoegen aan de agenda!