Laatste bijdragen

• V
    Beste, Ik heb 2 stuks magazijn voor mn Glock 17 van ASG welke lekken. Ze lekken aan de onderzijde bij de vulnippel. Nu wil ik daar de...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    je mag in nl toch niet boven de 1.2 joule met 0.30 bb's en als iemand die start raad ik een DMR of sniper af dus NEE hou hem lekker hoe...
  • S
    STRIMIX reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    is een tune up service nodig? ik zie dat staan op die link van de replica. En is de standaard 380 fps de goeie?
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp weaver-rail ???.
    Is het niet anders om? 🤔 dacht dat het tegenwoordig allemaal picatiny was?
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp weaver-rail ???.
    Oke, dus als ik het dan goed begrijp hebben ze dus een picatinyrail op de barret gemaakt.... En dan te bedenken dat het gros in de...
  • S
    Ja ik ben ermee bekend, ik ga lid worden van de NABV. Mijn maat wil in eerste instantie wel alvast het spul bestellen op zijn naam en...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp weaver-rail ???.
    Hoi Paashaas, De weaver rail is de voorloper van de picatiny rail. En jammer genoeg zijn de afmetingen van de slots niet hetzelfde...
  • Assault Captain
    En afgelopen weekend nog deze 2 beauty's gekocht. Beide 2dehands, dus nog enigzins betaalbaar. En nu echt ff de rem op de aankopen ! 🫣
  • Paashaas
    Paashaas heeft het onderwerp weaver-rail ??? geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Zoals in een ander topic misschien al gezien, heb ik een Barret gekocht. Had nog een goeie richtkijker liggen met weaver montage, dus...
    • kijkert.JPG
  • Paashaas
    En afgelopen weekend nog deze 2 beauty's gekocht. Beide 2dehands, dus nog enigzins betaalbaar. En nu echt ff de rem op de aankopen ! 🫣
    • beautys.JPG
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Welkom op het forum strimix. ICS schijnt ook een betrouwbaar merk te zijn, mijn huidige "main" is van ICS en die bevalt tot nu toe...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Ultimate Airsoft Tour.
    ah joh, voor een keertje gratis skirmen toch wel leuk ? 😇
  • S
    Ik heb een lipo lader, ik heb een kluis voor lipo's ik heb namelijk als andere hobby bestuurbare auto's dus ik heb beste bakstenen van...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    https://www.taiwangun.com/assault-rifle-aeg/at-ny06-sword-sbr-lite-mosfet-enhanced-arcturus-3 Mijn zoon heeft een Arcturus M4 PDW zeer...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Hoi! Welkom op het forum hier. En idd wij gebruiken de term replica. Is er nergens een airsoft winkel in de buurt? Dat is het meest...