Laatste bijdragen

• Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp G&G ARP voedingskabel ?.
    Oke, helemaal duidelijk. Bedankt voor alle info guys 👍 Aangezien ik absoluut niet technisch ben, gaan we dan (helaas) toch maar voor de...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Siem Peeters's bericht in het onderwerp G&G ARP voedingskabel ? met Leuk Leuk.
    Klopt inderdaad dat dat de MOSFET van het systeem is, die wil je er niet zomaar tussenuit halen. Kan uiteraard wel, maar dan moet de...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp G&G ARP voedingskabel ? met Leuk Leuk.
    Dat boardje is onderdeel van een G&G eigen ETU en hoort daar wel degelijk te zitten. :) Werkt o.a. samen met de G&G Trigger unit in je...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Eviltwin-NL's bericht in het onderwerp G&G ARP voedingskabel ? met Leuk Leuk.
    Dit is geen troep. Dit is je mosfet. Volgens mij mijn die ARP die CQB prrrrrrt mosters, en die zijn 11.1v geschikt.Dat red je alleen...
  • Paashaas
    Zo, inmiddels weer een paar weekjes geleden dat ik hier wat gepost heb, helaas vanwege drukte op het werk en in mijn persoonlijke leven...
  • Siem Peeters
    Zo, inmiddels weer een paar weekjes geleden dat ik hier wat gepost heb, helaas vanwege drukte op het werk en in mijn persoonlijke leven...
    • 1744404572729.png
    • 1744404596599.png
  • Siem Peeters
    Siem Peeters reageerde op het onderwerp LCT pp-19 BIZON.
    Depends a lot on the condition in my opinion. Does it have any marks/scratches? Is it shooting? Are the internals upgraded or standard...
  • Siem Peeters
    Siem Peeters reageerde op het onderwerp weaver-rail ???.
    Zou allemaal picatinny moeten zijn idd. Weaver is wat ouder.
  • Siem Peeters
    Siem Peeters reageerde op het onderwerp G&G ARP voedingskabel ?.
    Klopt inderdaad dat dat de MOSFET van het systeem is, die wil je er niet zomaar tussenuit halen. Kan uiteraard wel, maar dan moet de...
  • QuickFix
    QuickFix reageerde op het onderwerp Help! Comms?.
    Ik zie dat het een DMR (digitaal/analoog) porto is die voor zo'n €50 uit China te halen is, maar ben er zelf niet bekend mee. Wat wou...
  • QuickFix
    Er is in de afgelopen jaren veel over gezegd en geschreven; er staat me ook een dergelijke discussie bij over flashbangs op batterijen...
  • QuickFix
    Ik lees klappertjes en wordt wel meteen nostalgisch naar de oude klappertjepistolen. Goede shit, man. :) Denk dat @QuickFix hier in...
  • E
    Eviltwin-NL reageerde op het onderwerp G&G ARP voedingskabel ?.
    Dit is geen troep. Dit is je mosfet. Volgens mij mijn die ARP die CQB prrrrrrt mosters, en die zijn 11.1v geschikt.Dat red je alleen...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Iaps team.
    Wat een heftig verhaal Martin, maar als ik je goed begrijp gaat het nu wel weer wat beter met je, succes met verder herstel ! Zodra ik...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Iaps team met Leuk Leuk.
    Ik ervaar hier een skirm fysiek pittiger als een dag IAPS, maar een volle dag IAPS is in competitie verband ook best pittig. Al is de...