Laatste bijdragen

• E
    evilnullptr reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    Doel is juist om niet te hard te schieten, maar net eronder. Zowel met .30 als met .40 -- limiet is toch 1.7J? Als ik test met .30 en...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    replica C. Kan wel dan moet je naar belgie gaan daar doe je chrono met het gewicht waar je mee schiet dus 0.40 bij 1.7 joule verder is...
  • E
    Hi Gambit, thanks voor de gedetailleerde uitleg! Dat maakt een hoop duidelijk ;) Graag wil ik dan nog replica C toevoegen: Replica C...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Negatieve Joule Creep?.
    Joule ≠ automatisch meer bereik Veel mensen denken: meer Joule = verder schieten. Maar dat is te kort door de bocht. Joule is alleen de...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Cyma platinum ak lage joule.
    kop van noord-holland
  • STRIMIX
    STRIMIX waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Cyma platinum ak lage joule met Leuk Leuk.
    de pest met AK's is dat je ze bijna uit elkaar moet halen als je iets wilt doen. maar even antwoord op je vraag als je een goede bucking...
  • STRIMIX
    STRIMIX reageerde op het onderwerp Cyma platinum ak lage joule.
    Uit welke omgeving kom je?
  • E
    Om hier toch nog even op terug te komen - aangezien ik eigenwijs ben en dit probleem graag opgelost wil hebben :p Inmiddels zit er een...
  • L
    Wil je zelf opgraden, haal een cyma vsr clone, zijn de meeste oarts van te koop en kan je alle kanten op. Heb je geen zjn in gekloot...
  • gambit
    de pest met AK's is dat je ze bijna uit elkaar moet halen als je iets wilt doen. maar even antwoord op je vraag als je een goede bucking...
    • ak2025.jpg
  • STRIMIX
    Ik heb er nog niet veel verstand van, kan je uitleggen wat dat inhoud en of dat lastig te doen is? Wat voor onderdeel zou ik dan...
  • J
    JanZwolle reageerde op het onderwerp NABV vs. ACA.
    Kunnen ACA leden nu al een account aanmaken op airsoft bazaar? Zo nee, wat is het probleem?
  • gambit
    Hallo hier spreekt de AK goeroe. dat je joule zakt met meer hop is heel normaal. Heb je de bucking al vervangen en een flat hop erin...
  • STRIMIX
    STRIMIX waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Cyma platinum ak lage joule met Leuk Leuk.
    Het uit- (en vooral ook in-) elkaar zetten van een AK is mij niet bekend, helaas. Geen ervaringen mee, sorry. Heb wel een tijdje een...
  • STRIMIX
    Ja op 0.25g krijg ik 0.9j met hop. Op 0.28gram maar 0.5j met hop. Ik denk ook dat er ergens iets verkeerd is gegaan. Ik moet uitvogelen...