Laatste bijdragen

• LLV
    LLV heeft het onderwerp Ik kan niet posten. geplaatst in Algemeen / General.
    krijg steeds de melding dat het waarschijnlijk spam is of iets bevat dat oneigenlijk is. Wat niet zo is. Kan iemand mij helpen ? Dank !
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Speld in een hooiberg.
    dat was er eentje in kaliber 0.177 (4.5mm luchtbuks) , geen idee of de douane dat erg leuk had gevonden 🫣
  • QuickFix
    QuickFix waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden met Leuk Leuk.
    🔫 Ons team Death or Glory zoekt nieuwe leden! Ben jij op zoek naar een actief en gezellig airsoftteam? Dan ben je bij ons aan het...
  • LLV
    LLV waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden met Leuk Leuk.
    Prima initiatief. Succes met werfen. Misschien lees ik er overheen, maar is er ook een Teamnaam en/of Teamlogo voor alle volledigheid? :)
  • LLV
    LLV waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2 met Leuk Leuk.
    Vandaag "effe" wezen shoppen bij Krale....heb me ingehouden....
  • LLV
    LLV waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden met Leuk Leuk.
    wij hebben leden door heel nederland en spelen het meeste bij balls and arrows lelystad en bunkerhill daarle, maar ook op anderen velden
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden.
    wij hebben leden door heel nederland en spelen het meeste bij balls and arrows lelystad en bunkerhill daarle, maar ook op anderen velden
  • LLV
    LLV waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Iaps team met Leuk Leuk.
    Hoi, Je kunt, als je bij een bestaand IAPS Team wil aansluiten, het beste eens kijken bij bijvoorbeeld een competitie-wedstrijd in het...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden.
    Hoi ! In welke regio zitten jullie ?
  • gambit
    gambit heeft het onderwerp Op zoek naar nieuwe leden geplaatst in Airsoft teams.
    🔫 Ons team Death or Glory zoekt nieuwe leden! Ben jij op zoek naar een actief en gezellig airsoftteam? Dan ben je bij ons aan het...
    • small group.jpg
    • 1.1klein.jpg
    • DSC_1546.jpg
    • 502735655_1258464049616271_5452977482478414659_n.jpg
    • 502217441_1258468582949151_2877522529774425949_n.jpg
    • 453737540_1014317517364260_6035816961227270140_n.jpg
    • 345345345.jpg
    • groeps foto.jpg
    • IMG_6958.jpg
    • 40.png
  • LLV
    LLV waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp NABV pas met Leuk Leuk.
    Ik las net de nieuwsbrief van NABV. Daarin stond dat we geen fysieke pas meer krijgen, tenzij we daar 5 euro extra voor betalen. Geen...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp op zoek naar een goeie sling !.
    Ik tik hier even den reactie zoals besproken. Hoop dat dit wel werkt. Ik heb trouwens tijdens de NABV najaarsbeurs een leuke sling op...
  • D
    DimitriB reageerde op het onderwerp Speld in een hooiberg.
    Is in engeland, maar mischien heb je er wat aan: https://www.gunstar.co.uk/tanfoglio-f-gold-custom-177-air-pistol/Air-Guns/1845559
  • 99645146
    99645146 waardeerde Arnold's bericht in het onderwerp Mijn eerste sniper project met Haha Haha.
    Beetje laat voor dat gezien "replica nummer zoveel, na een AR, DMR, SMG en een aantal pistols" 😂
  • 99645146
    99645146 waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Mijn eerste sniper project met Haha Haha.
    ik durf niks te zeggen straks een boze vrouw aan de deur, dat ik haar man heb mee getrokken in de airsoft wereld 🤣