Laatste bijdragen

• gambit
    gambit reageerde op het onderwerp looking for a team.
    Welkom edit: als reizen geen probleem is mag je best eens met mijn team mee. En engels praten is geen probleem binnen ons team , laat...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Glock 17 Gen 5.
    ow niet bij stil gestaan my bad :rolleyes:
  • Ithor
    Ithor reageerde op het onderwerp looking for a team.
    Dankjewel voor je houding🤝
  • Ithor
    Ithor waardeerde Garfield's bericht in het onderwerp looking for a team met Leuk Leuk.
    Tim, welkom ! Ik ben zelf ook erg nieuw in de airsoftwereld dus ik kan je niet echt helpen met je vraag maar ik sluit me wel bij...
  • LLV
    LLV waardeerde Garfield's bericht in het onderwerp Forum members skirm day met Leuk Leuk.
    Gisteravond de BOSS workshop gedaan, gegeven door @Quinn . Was een superleuke avond. Heb me ook nog een half uurtje kunnen uitleven met...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Glock 17 Gen 5.
    *Post aangepast door moderator @Kroeskoppie * Aankoop en verkoop verlopen via Airsoftbazaar of PB. Niet via het forum. Zie post hieronder.
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp The Slaughterhouse Hasselt BE.
    Veld update. Er is een test geweest om op de Vrijdag avond skirms te houden. Nog niet bekend of dit voor de organisatie bevallen...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Glock 17 Gen 5.
    Leuke replica. Normaal betaal je een gods vermogen als er een glock logo op staat....
  • Ithor
    Ithor reageerde op het onderwerp looking for a team.
    Op dit moment is mijn Nederlands nog op een heel basaal niveau😁, daarom gebruik ik ChatGPT en Google Translate ter ondersteuning. Ik heb...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp looking for a team.
    Welkom op het forum Tim. Dat 1 Rus nogal idiote dingen doet, wil niet gelijk zeggen dat alle russen slecht zijn. Voor zover ik weet...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Glock 17 Gen 5.
    Waarom doe je hem weer weg dan ?
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Oom_B's bericht in het onderwerp Glock 17 Gen 5 met Leuk Leuk.
    Gaat al richting 20 als ik me niet vergips :rolleyes:
  • Quinn
    @Paashaas SSO is weer functioneel
  • Ithor
    Ithor heeft het onderwerp looking for a team geplaatst in Airsoft teams.
    Hallo, Mijn naam is Timofey, of kortweg Tim. Mijn roepnaam is Ithor. Ik ben 47 jaar oud. Helaas moest ik Rusland verlaten en woon...
  • Quinn
    Bedankt voor de melding we gaan er mee aan de slag.