Wat te doen met spullen als je bent gestopt?

Kaatje

New Member
17 okt 2025
1
0
Mijn zoon heeft nog spullen van een jaar of 10 (denk ik) geleden, waar hij vanaf wil. Hij heeft al een poos geen vergunning meer en mag de ‘wapens’ natuurlijk niet verkopen. Hij heeft ook kleding en accessoires. Kan ik die namens hem bij een afdeling doneren o.i.d.? Ik heb ze op zolder bewaard, maar wil opruimen en heb geen idee wat ik ermee aan moet.
Groet, Kaatje.

Hoi Kaatje,

Wellicht dat iemand hier op het forum er intresse in heeft.

Misschien wat foto's hier toevoegen?

En niet onbelangrijk, waar liggen de spullen?

Alles behalve de replica's zelf kun je te koop aanbieden zonder NABV Lidmaatschap. Dit kan bijvoorbeeld op de Airsoftbazaar website, maar ook op Marktplaats.nl.

Theoretisch kun je, als geen zin heb om die spullen te verkopen, ze ook naar een kringloop brengen. Geen idee wat ze er mee doen, maar er zijn geen extra regels voor verkoop hierover, dus het mag gewoon.

De replica's zelf zijn echter een dingetje. Die hadden al veekocht/afgevoerd moeten zijn toen het NABV Lidmaatschap afliep.

Als je nog iemand kent met NABV Lidmaatschap, is het mogelijk om deze persoon de replica's te laten verkopen op Airsoftbazaar, aangezien het noodzakelijk is voor mensen in NL om een NABV pas te registreren op Airsoftbazaar voor verkoop van replica's.

Andere optie is om contact te zoeken met de politie om een afspraak te maken op het politiebureau om de replica's in te leveren voor vernietiging. Doe dat echter wel in goed overleg met de politie en ook op afspraak om heel veel gedoe te voorkomen.
Hoi Kaatje,

Misschien wat foto's hier toevoegen?

En niet onbelangrijk, waar liggen de spullen?
Verkoop op het forum is niet toegestaan. Hiervoor moet de website van Airsoftbazaar worden gebruikt om advertenties te plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
ow hij heeft de replica's ook nog in bezit. Dit valt onder verboden wapen bezit. dus ik zou er snel iets mee doen dan en heeft mega veel geluk dat er nog geen politie aan de deur heeft gestaan