Glock 17 Gen 5

Oom_B

Active Member
23 dec 2025
26
20
Deze was mooi in de aanbieding bij Kotte en Zeller in Duitsland en er kwam nog een extra (tijdelijke) korting bij om de hoek kijken en dan bezwijk ik...
Glock 17 order.jpg

Glock 17 Gen 5 001.jpg

*Post aangepast door moderator @Kroeskoppie *

Aankoop en verkoop verlopen via Airsoftbazaar of PB. Niet via het forum. Zie post hieronder.

Prima dat @Oom_B aangeeft dat de replica weer weggaat omdat het niet zijn ding is. Meningen zijn altijd goed en belangrijk. Niets mis mee.

Maar om dan meteen te reageren om deze te willen kopen zoals @gambit is onnodig en ook niet toegestaan.

Verkoop is sowieso niet toegestaan op het forum. Regel dat via PB of Airsoftbazaar zelf. Niet in topics.

Plus, best wel kans dat door het minimale gebruik de replica binnen retourrecht gewoon weer retour afzender gaat. Heeft @Oom_B mooi z'n volledige aankoopbedrag terug.

Ik gun hem niet retour Deutschland zo'n mooie uitvoering en dan zou ik zelf de retourkosten dragen is hun policy.
Het is nooit mijn intentie geweest via het forum te verkopen.
Hij staat sinds gistermiddag airsoftbazaar en airsoftmarkt.
Komt er een koper dan heeft diegene een mazzeltje op de kop getikt want normaal gaan ze voor rond de 160 euro.
Komt er geen koper dan blijftie in de verzameling.

Ik gun hem niet retour Deutschland zo'n mooie uitvoering en dan zou ik zelf de retourkosten dragen is hun policy.
Het is nooit mijn intentie geweest via het forum te verkopen.
Hij staat sinds gistermiddag airsoftbazaar en airsoftmarkt.
Komt er een koper dan heeft diegene een mazzeltje op de kop getikt want normaal gaan ze voor rond de 160 euro.
Komt er geen koper dan blijftie in de verzameling.
Prima gehandeld dan. Niets op aan te merken. :)

Ging mij ook meer om een andere gebruiker dan om jou. Geen problemen hier, @Oom_B

Oh, en ik heb je advertentie voorbij zien komen op Airsoftbazaar. Even in een WhatsApp groepsappje waar ik lid van ben gezet. Meerdere Glockfans daar. Minste wat ik kon doen. ;)

• Leuk
Waarderingen: Oom_B