Gasselte 18 februari

De 11e al naar dark forest maar wil zeker ook eens naar gassalte ook al is dat een !*#%-eind rijden.
Ook zit ik waarschijnlijk dan in een verhuizing maar als ik meer weet ben ik er zeker bij!

• Leuk
Waarderingen: Jelle Schiks
De 11e al naar dark forest maar wil zeker ook eens naar gassalte ook al is dat een !*#%-eind rijden.
Ook zit ik waarschijnlijk dan in een verhuizing maar als ik meer weet ben ik er zeker bij!
Ik neem ook altijd veel zooi mee naar een skirm, maar zou het geen verhuizing durven noemen. ;)
En het fucking-eind rijden is het meer dan waard, don't worry friend.

• Leuk
Waarderingen: Michiel
Weet iemand hoe de leen replica's daar zijn? Mijn aug is kapot dus die kan ik niet gebruiken :(

Is er iemand die langs kampen/Zwolle komt die wat vulling in de auto kan en wil hebben? Zal proberen niet te veel mee te nemen :-o

Greetings

Even kijken, dan komen er als het goed is 17 man!
7 ACN leden en 10 vrienden van ACN.
Leuk en zin in!!

• Leuk
Waarderingen: Jelle Schiks
Ik kom wel langs die kant maar mijn auto is zo klein dat ik + gear er al net in pas, sorry :-(
(Smart Roadster)

Was gezellig. Werd goed gespeeld, veel mooie acties en zoals @Peter zegt weer een hele hoop leuke mensen ontmoet. Dank jullie wel!

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Was heel tof, ik zou hier graag nog eens naartoe gaan. Heeft iemand nog foto's gemaakt?