Magazijnen

n0okiejjj

Member
12 apr 2016
12
3
Trophies
3
Beste mede airsofters,

Pas heb ik mijn Specna arms SA-B12 laten ombouwen tot een DMR. Ziet er behoorlijk vet uit als ik het mag zeggen :-)

Nu heb ik wel een klein probleem met het feeden van mijn huidge mid-caps. Het begin (70 BB's) schiet die normaal. Maar de laatste 70 schiet die 1 op de 3 BB's niet. Wat voor mid/low caps zal in aanschaffen? En waar kan ik deze het beste aanschaffen?

Mvg,
Danny

Als je feeding issues hebt na het upgraden/ombouwen die je voorheen niet had zou ik je magazijnen niet de schuld geven maar eerder naar de upgrades kijken IMO.

Ik had daarvoor ook dezelfde problemen, sorry niet vermeld.
Maar zocht voor goede magazijnen voor de DMR

Ik had daarvoor ook dezelfde problemen, sorry niet vermeld.
Maar zocht voor goede magazijnen voor de DMR

Ik zou naar een winkel gaan en daar magazijnen uitproberen en kijken of het probleem dan ook zo is gezien je dus niet weet of het een magazijn of replica issue is. Als het aan de magazijnen ligt zou ik dan daarna mid caps halen die wel gewoon werken. Er zijn geen goede specifieke mid caps voor DMR's, maar er zijn wel gewoon mid caps die goed zijn. Ik ben fan van de ARES mid caps gezien hun prijs en kwaliteit verhouding, maar ze zijn van plastic en je moet van de look houden.

Heb je wel eens geprobeerd om wat siliconenspray in je hopup te spuiten? Een vriend van mij had exact hetzelfde probleem met een CYMA Cm032 EBR. Maar sinds ik een klein beetje siliconen spray in zijn hopup heb gespoten heeft hij dit probleem niet meer. In dit geval gaf de droge hopup kamer te veel weerstand en waren de veren in de midcaps te zwak denk ik?

Wellicht de moeite waard om te proberen? Naderhand even je inner barrel schoonmaken en een hééél klein beetje spray is voldoende!

Specna midcaps hebben vaker problemen met feeden.
Ik heb zelf uit al mn AK midcaps de follower gehaald omdat dat voor problemen zorgde en soms bleef hangen halverwege. Nu heb ik nergens last meer van.