28 Mei Balls & Arrows

Heb m'n geliefde SVD met pijn in m'n hart naar de reparateur gebracht :p Daar wordt de kolf opnieuw vastgezet, de internals nagekeken, gesmeerd, de inner barrel wordt ook gecheckt en gepoetst. Maar ze is in goede handen tot de 20ste ^^ (dan kan ik d'r weer ophalen i.v.m salaris xD)

hahah die van mij ligt op het moment van tikken ook uit elkaar hoor. Maar dat is gewoon normaal onderhoud. Morgenochtend ff de boel schoonmaken en smeren etc en dan in elkaar zetten en dan kan ze er weer ff tegen aan. Dan is het wachten op me spulletjes van mijn vrienden van Alieexpress, die me riser en porto komen afleveren zodat ik de volgende bunker hill iets meer van waarde kan zijn doordat ik porto contact kan hebben en dus niet luid geroepen hoeft te worden en zo mijn positie weggeef :P

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Mooi mooi, das altijd belangrijk ^^ Wil dat later zelf ook bij de SVD kunnen doen, uitelkaar en inelkaar zetten. En nice, wat voorn porto heb je besteld? Ik wil zelf later ook om dezelfde reden een porto hebben, ik zoek er ook een die compatible is die van de rest van de russen (en andere spelers) :p

Had zelf de Topcomm Twintalker 9500 op het oog, maar is nog niet definitief.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Mooi mooi, das altijd belangrijk ^^ Wil dat later zelf ook bij de SVD kunnen doen, uitelkaar en inelkaar zetten. En nice, wat voorn porto heb je besteld? Ik wil zelf later ook om dezelfde reden een porto hebben, ik zoek er ook een die compatible is die van de rest van de russen (en andere spelers) :p

Had zelf de Topcomm Twintalker 9500 op het oog, maar is nog niet definitief.

Heb een Boafeng UV-5R besteld op Aliexpress, incl. PTT beveiligingsoortje en programmeer software. Ik was voor het geheel €33,50 kwijt. Das maar een fractie als ik een porto in NL had besteld. Nadeel is dat zelfs op laag vermogen de Boafeng nog factor 2 te sterk is, maar goed dit wordt vaak gedoogd en anders is kwestie van licentie examen doen :). Moet nog wel ergens ff een radio pouch op de kop tikken en H-harnas. Maar goed dat komt wel. H-harnassen kennen ze bijna nie op Aliexpress helaas en wat ze hebben is net zo duur als in NL (dan pak ik hem wel bij Noordeloos mee). Bijna alle porto's zijn met elkaar te gebruiken dus daar zie ik het probleem nie :)

• Leuk
@Camila, volgens mij is een kwestie van op dezelfde/juiste frequentie zitten, en dan zou het niet uit mogen maken welk merk porto je gebruikt.

Heb zelf voor de g9 gekozen ivm dual band, 2 kanalen uitluisteren, en een uitgebreide keuze in subtonen.

Ga em zondag gebruiken met een maat bij BnA. Kijken wat de range is, en hoe het werkt op een LPD kanaal - toch enigzins een prive kanaal, aangezien de standaard kanalen op de pmr446 zitten..

• Leuk
Naais! Ben benieuwd, B&A is tot nu toe m'n favoriete veld ^^ En dual band lijkt me erg handig idd, voor zover ik porto's snap :P