14 januari Balls and Arrows

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
241
154
Trophies
11

Ik had het ow zo leuke idee om eens naar belgie te gaan naar fort barchon of the chambers maar jammer alle twee vol.

Dus doe maar weer het oude vertrouwde balls and arrows. Zijn er meer mensen die aankomende zondag gaan?

Ow ja 5 euro winterkorting dus nu maar 20,- entree.

Tijden en voorwaarden:
Tijden : voor 9:00 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00

De kosten zijn:

- € 20,- entree voor hele dag! (Excl. eventueel € 0,50 IDEAL kosten (hiervoor krijg je een tegoedbon op locatie!) of € 1,50 betaling kosten bij op locatie betalen)
Extra opties:
- € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen met magazijn), bril of masker, mondbescherming en een veiligheid/hit hesje) .LET OP GEEN OVERAL dus. Dit maakt het totaal € 55,- inclusief entree.
- € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest (chest gordel) , Pet en een extra magazijn). Dit maakt het totaal € 62,50 inclusief entree.

Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb's. Deze zijn vanaf € 11,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen eventueel meerdere personen spelen.

Goedkope top veld BB's aanwezig , o.a. Core en Prohit.

Maximaal 220 plaatsen. Er zijn genoeg huursetjes beschikbaar. Gratis perslucht voor HPA flesjes aanwezig!

Eigen replica's meenemen kan alleen door leden van de NABV, officiële introducés of buitenlanders met een NABV ontheffing!

Introducés van NABV leden moeten worden aangemeld door het NABV lid. Dit moet door hem of haar aan te melden via MIJN.NABV.NL. Vergeet niet dat de introducés hun introducé bewijs bij zich moeten hebben! LET OP, de introducés moeten ook nog bij ons worden aangemeld!

Let op, mondbescherming wordt aangeraden!

Lees bij het inschrijven s.v.p. onze veldregels voor u ons komt bezoeken.

Balls and Arrows. Lang geleden dat ik daar ben geweest. Sla deze over, maar denk dat ik volgende maand zeker weer eens een skirm mee ga pakken daar!

Ik zat al naar het weer te kijken, het wordt lekker! Moet nog even kijken of ik kan, maar misschien dat ik ook van de partij ben.

• Leuk
Waarderingen: The Walker
een huge THANKS voor de mensen die er vandaag waren! Wat een leuke (blauwe) groep.
Heel tof hoe iedereen samen speelde en iedereen elkaar hielp bij de missies.
Heb ook weinig geklaag of vals spel gezien van beide teams wat een een zeer aangename skirm maakte.
Ik heb genoten.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en WaterIsNat
Goed te horen dat het een geslaagde skirm was. Hoe lag het terrein d’r bij trouwens?

Word trouwens echt hoogtijd dat ik weer eens naar Lelystad ga.

Ik heb heel de dag weinig rood gezien eigenlijk o:
Je moest soms echt zoeken naar de tegenstanders. En soms liep er een eenling van rood voorbij en zag ik hem totaal over het hoofd xD

Goed te horen dat het een geslaagde skirm was. Hoe lag het terrein d’r bij trouwens?

Word trouwens echt hoogtijd dat ik weer eens naar Lelystad ga.

Ja dat terrein is toch wel een probleem, blijft één modder zooi.
Was op mijn bek gegaan en dat is op dit terrein niet echt chill voor je replica.

Het beste is toch om te spelen nadat 't zonnetje een paar dagen heeft geschenen.

Ik heb heel de dag weinig rood gezien eigenlijk o:
Je moest soms echt zoeken naar de tegenstanders. En soms liep er een eenling van rood voorbij en zag ik hem totaal over het hoofd xD

Geen last van gehad, het was ook niet overvol ofzo maar kwam genoeg actie tegen en heb redelijk wat
kunnen schieten :D

Wij liepen telkens te zoeken en dan kwamen we 1 rode tegen en opeens stond er dan nog 15 man blauw bij om op die ene rode te schieten xD

Was n' mooi uitje inderdaad! Voor mij ook lang geleden. In de winter spelen wij nou eenmaal niet zo graag :/ 18 Feb zijn we er weer.

Ik zie op de website dat er voorlopig per skirm maar 140 plekken zijn? Pas medio maart gaan ze weer naar de 200?

Zijn dan zowel het oude als nieuwe deel open? Of speel je alleen in het oude gedeelte???

Ik zie op de website dat er voorlopig per skirm maar 140 plekken zijn? Pas medio maart gaan ze weer naar de 200?

Zijn dan zowel het oude als nieuwe deel open? Of speel je alleen in het oude gedeelte???
Als het druk is wordt t hele veld gebruikt en anders sluiten ze een deel al. sowieso doen ze tegenwoordig het laatste uur een eind missie op het nieuwere gedeelte.